ملی پوش ایرانی در آستانه یک انتقال بزرگ

ملی پوش ایرانی در آستانه یک انتقال بزرگ

مسعود شجاعی با پیشنهاد آ ا ک یکی از پرافتخارترین و بزرگ ترین تیم های فوتبال یونان مواجه شده و ممکن است در ماه ژانویه لباس این تیم را بر تن کند.

 به گزارش پیروزی‌دیلی، این بازیکن 34 ساله و ملی‌پوش ایرانی که در دوره تازه‌ای از فوتبالش به لیگ یونان مهاجرت کرد، با پانیونیوس، تیم خوش‌یمن ایرانی‌ها به اوج رسیده و حالا ممکن است دوباره به یک تیم دیگر خارجی منتقل شود. جالب اینکه شجاعی  یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم پانیونیوس یونان است و  تنها بعد از یک سال حضور در این تیم بازوبند کاپیتانی پانیونیوس را به بازو بست. شجاعی شب گذشته نیز یکی از گل های تیمش را در باخت بحث برانگیز برابر المپیاکوس به ثمر رساند.


اما خبر جالبی که امروز رسانه های یونانی منتشر کردند این است که باشگاه آ ا ک آتن یکی از مطرح ترین تیم های یونان، شجاعی را می‌خواهد و مسعود احتمالا در ژانویه برای تقویت این تیم حاضر در لیگ اروپا باشگاه خود را تغییر خواهد داد. آ ا ک که از مهمترین تیم های یونان در اروپا محسوب می‌شود در رقابت های لیگ اروپا حاضر و با میلان همگروه است. به نظر می‌رسد حضور مسعود شجاعی در این تیم می تواند حضور بازیکنان ایراننی در رقابت های اروپایی را افزایش بدهد.


شجاعی که در دو اردوی گذشته ملی در جمع ملی‌پوشان حاضر نبوده با تمرین و کار و تمرکز فرم خود را از گذشته بهتر کرده و قصد دارد تنها بازیکن ایرانی باشد که 3 جام‌جهانی را تجربه کرده است. این انتقال به شجاعی برای نیل به این هدف کمک خواهد کرد. 


شجاعی سابقه بازی در تیم‌هایی مثل اوساسونا، الغرافه، الشارجه، سایپا و ... را دارد  و از نفت آبادان به فوتبال ایران معرفی شده است.

لژیونرها

مسعود شجاعی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی