منافی: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است

منافی: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود.
به گزارش سایت پیروزی دیجواد منافی درباره دو شکست اخیر پرسپولیس مقابل الریان و صنعت نفت به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: پرسپولیس مقابل الریان نمایش خوبی نداشت و از لحاظ دفاعی تیم خوبی نبود. در بازی با صنعت نفت هم مشخص بود که بازیکنان انگیزه لازم را ندارند. آنها تصور می‌کنند که از حالا قهرمان شده‌اند و همین موضوع روی عملکردشان تأثیر منفی گذاشته است. 

 مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس باید با تمرکز بیشتری بازی کند و پنج بازی باقیمانده را جدی بگیرد. آنها باید مراقب باشند، چون بازی‌های باقیمانده بسیار سنگین است. با این حال معتقدم پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است. 

 وی با اشاره به وضعیت رامین رضاییان و تصمیمی که برانکو درمورد این بازیکن گرفته است، گفت: در این زمینه نظر اول و آخر را سرمربی تیم می‌دهد. برانکو در گذشته هم چنین تصمیماتی گرفته است و باید به نظر او احترام گذاشت. ما بیرون از تیم هستیم و نمی‌دانیم چه مسائلی پیش آمده است، ولی سرمربی باید تصمیم اول و آخر را بگیرد.

منافی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی