منافی: پرسپولیس باید برابر الهلال اعاده حیثیت کند/ فشار مسابقات روی عملکرد این تیم تأثیرگذار بود

منافی: پرسپولیس باید برابر الهلال اعاده حیثیت کند/ فشار مسابقات روی عملکرد این تیم تأثیرگذار بود

 بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم باید در بازی با الهلال عربستان از اعتبار و نامش دفاع کند.


به گزارش پیروزی دیلی، جواد منافی درباره وضعیت پرسپولیس و نتایج ضعیف این تیم در چند بازی گذشته گفت: پرسپولیس پنج امتیاز در لیگ از دست داد و در بازی با الهلال هم شکست تلخی خورد. فشار مسابقات روی عملکرد پرسپولیس تأثیرگذار بود و در نهایت باخت به الهلال همه چیز را خراب کرد. پرسپولیس در خطوط دفاع و هافبک نمایش ضعیفی داشت و در نهایت ضربه خورد.

وی ادامه داد: پرسپولیسی‌ها تصور می‌کردند الهلال هم مانند الاهلی عربستان است، ولی دیدید که این‌طور نبود و الهلال قدرتش را به پرسپولیس نشان داد. متأسفانه نتیجه بازی رفت کار پرسپولیس را سخت کرده است و این تیم برای صعود به فینال شانس کمی دارد. در بازی رفت چیز خاصی از پرسپولیس ندیدم، ولی امیدوارم پرسپولیس حداقل در بازی برگشت چهره واقعی‌اش را نشان دهد. این تیم باید برابر الهلال از اعتبار، حیثیت و نام بزرگی که دارد، دفاع کند.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ برتر اظهار داشت:‌ پرسپولیس باید روی لیگ تمرکز جدی داشته باشد تا همچنان مدعی اول قهرمانی در این رقابت‌ها باشد.

منافی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی