منافی:چرا  پرسپولیس فقط یک هافبک دفاعی دارد؟!

منافی:چرا پرسپولیس فقط یک هافبک دفاعی دارد؟!

 مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که برانکو ایوانکوویچ ارنج مناسبی را برای تقابل با استقلال انتخاب نکرده است.


به گزارش پیروزی دیلی، جواد منافی در مورد شکست پرسپولیس در دربی اظهار داشت: من معتقدم ارنج ابتدایی برانکو اصلاً خوب نبود و همین موضوع نقش مهمی در شکست پرسپولیس داشت. ماهینی گزینه مناسبی برای بازی در هافبک دفاعی نبود و او در پست خودش بازیکن بسیار خوبی است. احمدزاده هم نباید با این همه خصوصیات تهاجمی، به عنوان مدافع چپ بازی می‌کرد. شما دیدید که اکثر حملات استقلال از سمت این بازیکن بود و پرسپولیس از جناح او ضربه خورد.

وی در ادامه افزود: طبیعتاً سرمربی در مورد مسائل فنی تصمیم‌گیرنده است، ولی معتقدم تعویض رضاییان دلیل روشنی نداشت. از طرفی باید بگویم که پرسپولیس در بدترین زمان گل سوم را خورد. اگر بعد از گل رفیعی، طارمی آن موقعیت را تبدیل به گل می‌کرد شاید نتیجه به‌کلی عوض می‌شد.

منافی درمورد صحبت‌های برانکو که گفته است احمدزاده و ماهینی عملکرد خوبی در پست‌های خودشان داشتند و غیبت کمال کامیابی‌نیا هم احساس نشد، گفت: یک بچه هم می‌توانست ایرادهای فنی پرسپولیس را ببیند. غیبت کمال کاملاً احساس شد و نمی‌دانم چرا تیم بزرگی مثل پرسپولیس که در آسیا هم درگیر است فقط باید یک هافبک دفاعی داشته باشد؟ چرا کامیابی‌نیا در بازی با تراکتورسازی با وجود اینکه پرسپولیس با سه گل جلو بود، تعویض نشد؟

 

منافی

هافبک دفاعی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی