منتظر گزارش ویژه پیروزی باشید/گزارشگرهای هراز گاهی

منتظر گزارش ویژه پیروزی باشید/گزارشگرهای هراز گاهی

تن عطا آله بهمنش استاد گزارشگری ورزشی ایران از بودن چنین گزارشگرهایی که به خود اجازه هتاکی به مردم را می دهند در گور می لرزد. مردم تکلیف اینها را مشخص می کنند.


یادداشت سردبیر- حسین قدوسی

به گزارش پیروزی دیلی، در رسانه ملی هستند گزارشگرهایی که به جرات براساس روابط و سمتی که دارند هر از گاهی  تریبون و میکروفون به آنها داده می شود. هستند گزارشگرهایی که در رسانه ملی سمت دیگری دارند و هر از گاهی به آنها گزارش فوتبال هم داده می شود. آن هم در شبکه سوم سیما، آن هم برنامه زنده. آن هم بازی سرنوشت ساز استقلال تیم مورد علاقه شان.

 

***


چشم مردم روشن. چشم فردوسی پور و کوثری و مزدک و همه گزارشگرهای حرفه ای روشن و روح اساتیدی چون عطا الله  بهمنش شاد از اینکه در شورای تصمیم گیری  ورزش سیما تا این حد دقت نظر وجود دارد و تا این حد  نگاهها به به این مسوولیت  حساس و مهم حرفه ای و تخصصی است.


 ***


تن عطا آله بهمنش استاد گزارشگری ورزشی ایران از بودن چنین گزارشگرهایی که به خود اجازه هتاکی به مردم را می دهند در گور می لرزد. مردم تکلیف اینها را مشخص می کنند.

 

***


رسانه ملی هم نمی تواند سکوت کند.رسانه ملی جای آنهایی نیست که به خود اجازه می دهند به میلیون ها ایرانی توهین کنند. ما در رسانه هواداری حامی پرسپولیس هرگز و هرگز به خود اجازه نمی دهیم وقتی از سوی عده ای با توهین و فحاشی گسترده و تهدید های آنچنانی مواجه می شویم ذره ای به هواداران تیم رقیب بی احترامی کنیم اما در رسانه ملی......


***


آقای عسگری؛ رییس محترم رسانه ملی. بروید بررسی کنید و نتیجه این توهین به میلیون ها پرسپولیسی توسط گزارشگر رسانه ملی را به مردم بگویید. یا برخورد قاطع می کنید یا با سکوت خود به  ملت دهن کجی.ما منتظریم آقای رییس و کوتاه هم نمی آییم.


***


آقایان هاشمی و ذکایی؛ این موضوعات، این حواشی و این پیج را رصد می کنید یا مردم دست به دامان حراست سیما شوند، همانجایی که یک کارمندش  هم شده گزارشگر.


***


خبرگزاری ها و جراید رسالت و وظیفه ای دارند و نمی توانند و نباید نسبت به هتاکی های. آقای گزارشگر رسما و علنا استقلالی بی تفاوت باشند. مردم تکلیف این هتاک ها را روشن می کنند.آن روز خیلی دیر نیست.

 

***


ما بیشتر خواهیم نوشت. با سند و مدرک و فیلم و عکس خواهیم گفت. تک به تک گزارشگرهای سیما را معرفی خواهیم کرد با ذکر اینکه نود و پنج درصدشان علاقه مند به استقلال هستند و خیلی های شان این علایق را نمی توانند در گزارش های خود پنهان نگه دارند. منتظر باشید. با دست پر دست های پشت پرده را رو خواهیم کرد.

 

نه مثل استقلال تندروی و نه مثل پرسپولیس بی تفاوت

و اما حرف آخر! یک جاهایی باشگاه پرسپولیس مسوولیت هایی دارد. نه مثل استقلالی ها  که آنقدر رسما علیه علی ضیا و میناوند ها بیانیه دهند و مصاحبه کنند که صدها هزار نفر به آنها و خانواده شان فحاشی و  هتاکی و توهین کنند نه مثل باشگاه پرسپولیس که بنشیند توهین سام درخشانی و آن مجری که به هواداران در رسانه ملی فحاشی کرد را تماشا کند یا بگوید پیگیری می کنیم و تمام.


***


متاسفانه قبل از دربی یک رسانه به خود اجازه داد به نقل از یک مقامی آگاه  در باشگاه پرسپولیس بنویسد در جلسه مدیریتی تصمیم گرفته شد پرسپولیس این دربی را ببازد و آنچه واکنش باشگاه ما بود تکذیب بود و تهدید صرفا خشک و خالی و لاغیر در حالی که همان خبر جوی را از نظر روانی نه تنها در جامعه و فضایی حاکم بر دربی که در تیم ایجاد کرد که از صد تاکتیک فنی و حمایت هواداری هم اثرگذارتر بود.


***

 

نه مثل استقلالی ها بی رحمانه بتازید و مردم را علیه این و آن تحریک کنید و نه مثل باشگاه پرسپولیس تماشاگر هر چه توهین و هتاکی و تخریب.

بالاپور

گزارشگرهای رنگی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی