منتقدان برانکو حامی مسلمان شدند

منتقدان برانکو حامی مسلمان شدند

یک اتفاق ویژه دیگر در اردوی سرخپوشان رخ داده است. اتفاقی که می‌تواند ریشه‌های عمیقی در حاشیه داشته باشد.
به گزارش پیروزی دیلی، البته قرار بود پرسپولیس پس از شکست مقابل الهلال عربستان دیگر روی حاشیه را نبیند و مدیران باشگاه نیز در جلسه‌ای از خبرنگاران خواستند در مقابل سفر مجانی به عمان، دیگر اخبار حاشیه‌ای باشگاه را منعکس نکنند اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که کنترل حواشی از دست مدیریت باشگاه نیز خارج شد. در واقع مسائل زیادی پیرامون پرسپولیس را گرفته اما به این علت که متهم به سیاه‌نمایی نشویم، فعلاً به آن نمی‌پردازیم گرچه نمی‌توانیم به سادگی از کنار آخرین اتفاق در اردوی سرخپوشان بگذریم.

 ***

 به فاصله دو روز مانده به بازی پرسپولیس و نفت تهران، برانکو ایوانکوویچ روی نام محسن مسلمان خط قرمز کشید و او را که یکی از مهم‌ترین عناصر تیمش به نظر می‌رسید، از لیست بازی با نفت تهران در جام‌حذفی خط زد. این موضوع، یک شوک بزرگ به بدنه پرسپولیس بود و ذهن اهالی فوتبال را مشغول کرد که دلیل این موضوع چه بوده است. روز گذشته در همین روزنامه، تمامی دلایل ریز و درشت خط خوردن مسلمان‌‌؛ از اعتراض به تعویض تا شوت زدن بطری آب را نوشتیم و همه چیز را شرح دادیم. به هر حال مسلمان از لیست کنار رفت و حتی شانس حضور در اردو را نیز پیدا نکرد. 

***

 اخلاق محافظه‌کارانه برانکو بار دیگر اجازه نداد تا او به صورت شفاف، موضوع کنار گذاشتن مسلمان برای بازی با نفت را در کنفرانس خبری پیش از این دیدار با خبرنگاران و هواداران در میان بگذارد. او فقط به گفتن این مسائل اکتفا کرد: «مسائلی به وجود آمد و من برای این بازی به مسلمان فرصت دادم تا استراحت کند. مشکلی وجود دارد اما این مشکل را در رختکن تیمم حل می‌کنم نه در رسانه‌ها.» دیگر همه مطمئن شده بودند که مسلمان بی‌دلیل از لیست کنار نرفته است. همه این اطمینان را حاصل کردند که ماجرا بیخ پیدا کرده وگرنه برانکو مربی‌ای نیست که به سادگی، یک بازیکنش را کنار بگذارد، آن هم در آستانه شهرآورد. 

***

 در واکنش به صحبت‌های برانکو، محسن مسلمان نیز اتفاق عجیبی را رقم زد. او همه پست‌های اینستاگرامش را پاک کرد تا اعتراض خود را به این شکل نشان بدهد. این خبر را اطرافیان پرسپولیس نیز به برانکو دادند که مسلمان این‌چنین واکنشی نشان داده است. ساعتی بعد، مسلمان در قسمت استوری اینستاگرام خود، عکسی در کنار عادل فردوسی‌پور منتشر کرد که به نظر می‌رسید او می‌خواهد به برنامه 90 برود و حرف‌هایی در مورد کنار گذاشته شدنش بزند. حداقل هواداران پرسپولیس از استوری مسلمان این برداشت را داشتند. 

***

 اتفاق بعدی از بقیه عجیب‌تر و حاشیه‌سازتر بود. به یکباره چند بازیکن پرسپولیس که «در بین حواشی و شایعات» بیشترین مشکل را با برانکو ایوانکوویچ در این فصل پیدا کرده‌اند، عکس‌هایی از محسن مسلمان در اینستاگرام خود منتشر کرده و برایش آرزوی موفقیت کردند! دقیقاً همان بازیکنانی که از گوشه و کنار خبر می‌رسید برانکو می‌خواهد آنها را نیمکت‌نشین کند یا با تغییر پست‌شان، آنها را از «تیم ملی» دور کند. انگار این بهترین فرصت بود تا از برانکو که مسلمان را کنار گذاشته، انتقام بگیرند. 

*** 

پس از صرف شام جمعه‌شب، برانکو وقتی متوجه ماجرا شد، هیچ واکنشی نشان نداد اما معلوم بود «دوست و دشمن» خود را شناخته است. او فکرش را نمی‌کرد در شرایطی که مهم‌ترین بازی‌های پرسپولیس در پیش است، برخی بازیکنانش در قالب حامیان مسلمان وارد عمل شده و این اتفاق هماهنگ شده را رقم بزنند. این فقط بخش کوچکی از حواشی اخیر پرسپولیس است؛ حواشی‌ای که به زودی و در روزهای آینده مطالب بیشتری در موردش منتشر خواهیم کرد.

برانکو

محسن مسلمان

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی