منشا آزموده رامین را آزمایش نکند/ ۳۰٪ بیشترین مبلغ مابین دو قرارداد بعنوان جریمه و ۲ سال محرومیت از میادین فوتبال

منشا آزموده رامین را آزمایش نکند/ ۳۰٪ بیشترین مبلغ مابین دو قرارداد بعنوان جریمه و ۲ سال محرومیت از میادین فوتبال


جنگ روانی بر سر گادوین منشا هدفمند و زیرکانه است!

خانواده پرسپولیس هوشیار باشند و هواداران تمرکز خود را فقط روی بازی حساس با الوحده متمرکز کنند. شک نکنید گادوین منشا قانونا بازیکن پرسپولیس است و پرسپولیس لیگ ۱۷ را با صدرنشینی و با وی آغاز می کند.
مسئله گادوین منشا یک چالش دوست داشتنی است! از آن نوع جنگ روانی هدفمندی که یک حقوق دان علاقه خاصی به ورود به آن دارد بالاخص اگر از جنس خانواده و هوادار پرسپولیس باشد. در مقابل اقتدار ارتش ۴۰ میلیونی سرخ آسیا، کدام جنگ روانی پیشین تان جواب داده که این یکی که پیش از دیدار حساس با الوحده شروع کرده اید پاسخ دهد؟ نه چالش اول فصل با تیم ملی ، نه رفت و برگشت رامین که دست آخر مجبور شد به قرارداد خود با پرسپولیس تمکین کند، نه چالش کنعانی زادگان با گل بخودی هایش پس از پیوستن پر حرف و حدیث به استقلال، نه تحرکات و بیانیه های اهانت آمیز مرد موزانبیکی تیم ملی که بر علیه پرسپولیس تحریک شده بود! و نه هجمه رسانه هایش در طول لیگ و نه حتی مصاحبه های تند و فرافکنی برخی افراد خاص با سر تیتر دست های پشت پرده حامی پرسپولیس که خداوند متعال -یگانه دست حامی پشت پرده پرسپولیس- به اندازه کافی بعضی از آنان را با سقوط به دسته یک تنبیه کرد و دیگرانشان را با شل کردن پیچ و مهره صندلی مربی گری و صندلی مدیریتی شان و به جان یکدیگر انداختنشان آنهم پیش از هر بازی حساس پرسپولیس و نه جنگ روانی خط زدن اهانت آمیز فرزندان لایق پرسپولیس از خانه تیم ملی که متعلق به خودمان است و ثابت کردیم کسی بدون استدلال فنی توان بیرون کردنمان از خانه خودمان را ندارد و نه بسیاری چالش های دیگر، هیچکدام و هیچکدام نتوانست اتحاد و همدلی سرخ ها را بشکند و پرسپولیس را از عرش بر فرش بکوبد. مقتدرانه ترین قهرمانی کمترین پاداش این همدلی خانواده پرسپولیس بود که در سایه استفاده از ابزار و راهکارهای قانونی و حمایت آگاهانه در مقابله با این جنگ روانی ناعادلانه بدست آمد. حالا هم اجازه نخواهیم داد صعود به مرحله بالاتر در آسیا و حق قانونی جذب بازیکن توسط پرسپولیس به گرو برود ! و صد البته اگر امروز از آسیا حذف شویم هم به واسطه فرصت دوباره ای که برانکو و دکتر طاهری در کنار بازیکنان و هوادارانمان برای حضور مستقیم در فصل بعد آسیا برایمان ایجاد کرده اند ، امکان زدن برانکو و طاهری را برای خودی و غیرخودی فراهم نخواهیم کرد تا با یارگیری مناسب و قدرت مضاعف مدعی ۳ گانه باشیم.
تأمل در چکیده آنچه اتفاق افتاده و آنچه در راه است نشان می دهد قرار نیست پرسپولیس آب خوش از گلویش پایین برود : 
الف- در سایت پیروزی دیلی توضیح دادیم اجرای تصمیم هیئت رییسه فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به ریاست وثوق احمدی مبنی بر منع پرسپولیس و دیگر تیم های لیگ برتری از جذب بازیکن و سرمربی خارجی صرفا به واسطه چند پرونده باز در فیفا با موضوع یک ادعای طلب اثبات نشده از سوی خواهان پرونده به طرفیت پرسپولیس که تاکنون هیچکدام منجر به صدور رأی قطعی محکومیت و محرومیت برعلیه پرسپولیس نشده است آنهم در غیاب آیین نامه مدونی که به تأیید فیفا رسیده باشد (کلیه آیین نامه های فدراسیون فوتبال پس از تصویب در هیئت رئیسه باید به تأیید فیفا برسد) : 
۱- فاقد وجاهت قانونی است 
۲- ممانعت از حق قانونی پرسپولیس در جذب بازیکن و ایجاد تعهد مالی جدید محسوب می شود 
۳- مغایر با اصل اساسی اصالت اراده طرفین قرارداد یعنی اراده پرسپولیس و بازیکن جدید خارجی است ( همان اراده که با وادار کردن منشا به انکارش و انکار امضایش، قصد دارند آن را مخدوش جلوه دهند! )  
۴- خلاف قوانین و عرف بین الملل و قوانین فیفاست 
۵- صدور حکم به محرومیت و ممنوعیت در صلاحیت کمیته تعیین وضعیت بازیکنان نیست.  
و به ادله قانونی مان اضافه کنیم : 
۶- باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران در آخرین مزایده واگذاری ، رقمی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان ارزش گذاری شد و علی رغم تمام بدهی ها، ورشکسته نیست! فلذا کسی نمی تواند از ایجاد تعهد مالی جدید در باشگاه و عقد قرارداد مانع شود. مگر توان و مقام و اهلیت قانونی برای اعلام ورشکستگی پرسپولیس را دارا باشند که نیستیم و ندارند! 
ب- وضعیت سپاهان اصفهان ، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز متفاوت است.
۱- پرونده لگارد به طرفیت سپاهان که منجر به حکم قطعی محکومیت سپاهان شده است همچنان در فیفا مفتوح است و قرارداد دو ساله این باشگاه با کرانچار در سازمان لیگ قابل ثبت نیست! حتی باشگاه سپاهان با چپاروف هم نمی تواند قرارداد ثبت کند. 
شاید این را سید حامد اصفا مدیر روابط بین الملل باشگاه سپاهان که عضو کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فیفا! است بهتر بتواند توضیح دهد که شرح وظایف و حدود اختیارات این دو کمیته یکی در فدراسیون و یکی در فیفا چیست و این تخلف از قانون و عدول از وظیفه نظارتی بر اجرای احکام قطعی محرومیت صادره فیفا چه تبعاتی برای فوتبال ایران دارد؟ 
۲- استقلال تهران حداقل براساس مصاحبه شخص وثوق احمدی ، ۳ پرونده باز در فیفا دارد و در چند پرونده قبلی حکم قطعی و لازم الاجرا به محکومیت داشته که به محرومیت از نقل و انتقال بازیکن در پنجره زمستانی منتج شده و جالب آنکه درصورت عدم تسویه حساب قطعی در آن پرونده ها یا با صدور حکم محکومیت در ۳ پرونده مفتوح کنونی ، امکان محرومیت از پنجره تابستانی و حتی مواجه شدن با احکام انضباطی سنگین تر چون کسر امتیاز را خواهد داشت. اما در اقدامی جالب توجه در همان زمان محرومیت ، با چپاروف قرارداد امضاء کرده و او را بازیکن خود می داند! 
سؤال ما از آقای وثوق احمدی اینست که ثبت چنین قراردادی که در بازه زمانی محرومیت استقلال بسته شده و در زمانی که استقلال تهران ۳ پرونده باز در فیفا دارد ، مبنای قانونی دارد؟ و ثبت انتقال چپاروف بازیکنی که قراردادش با استقلال بشرح فوق اشکال قانونی داشته به سپاهان بصورت قرضی چگونه است؟
از دید ما با احترام به استقلال و سازمان لیگ ، چپاروف بازیکن سپاهان اصفهان محسوب می شود به شرط آنکه پرونده لگارد بسته شود! 
۳- تراکتورسازی تبریز از دو پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی (نیم فصل) و تابستانی محروم است. آقای وثوق احمدی بد نیست عنایت داشته باشد که همانطور که استقلال بواسطه محرومیت از نقل و انتقالات زمستانی از جذب بازیکن آزاد هم محروم بود و نتوانست آندو و چپاروف را به استخدام خود درآورد ، تراکتورسازی نیز به طریق اولی بواسطه محرومیت از نقل و انتقال تابستانی تا پنجره بعدی نقل و انتقالات حتی از جذب یک بازیکن آزاد محروم است چه رسد به ۳ بازیکن آزاد. فراموش نکنید عدول فدراسیون را از کسر ۸ امتیاز مورد حکم فیفا از تراکتورسازی را ! 
ج- زمان نقل و انتقالات از ۲۴ خرداد تا ۱۵ شهریور ۹۶ یعنی ۸۴ روز! تعیین شده است. اردوی تیم ملی علی رغم تأکید پرسپولیسی ها بر تمکین از قانون جهانی فیفادی و اعلام پذیرش از جانب کیروش، از ۵ خرداد تا ۲۴ خرداد زمان بازی با ازبک ها در نظر گرفته شده است! و به شرط صعود پرسپولیس از گروه آسیایی بنظر با برنامه های آماده سازی برانکو و بازی آسیایی پرسپولیس تداخل دارد. این در حالی است که فصل قبل از ۴ مرداد ۹۵ آغاز شد و اردوی اول تیم ملی انجام نشد ! 
حالا شائبه گروکشی نقل و انتقالات پرسپولیس برای تمکین از برنامه های کیروش از یکطرف و شائبه طولانی مدت کردن زمان نقل و انتقالات تابستانی به امید رفع مشکل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان از سوی دیگر در فضای مجازی پررنگ شده است! 
علی ایحال گادوین منشا بدون اکراه و با قراردادی به امضای وی و ایجنت رسمی او به باشگاه پرسپولیس پیوسته و این قرارداد طبق بند ۱۲ ماده ۲۰ آیین نامه نقل و انتقالات لیگ قانونی و نافذ است و درصورت طرح دعوی از جانب طرفین در فدراسیون ملاک عمل قرار می گیرد و به رسمیت شناخته می شود و بدون ایراد قانونی مصوب فیفا باید توسط سازمان لیگ ثبت شود. 
به منشا توصیه می کنیم به قرارداد و امضاء خود پایبند باشد و راه ابتدای فصل شانزدهم رامین رضاییان که عقد قرارداد با ریزا اسپور در عین قرارداد داشتن با پرسپولیس بود را تست نکند. 
از شروع تخلف و منعقد کردن قرارداد با تیم دیگر ، پرسپولیس می تواند ظرف ۱۵ روز اسناد و مدارک و قرارداد این بازیکن را به فیفا ارائه داده و طرح دعوی کند. 
مطابق ماده ۲۱ آیین نامه نقل و انتقالات لیگ ، بازیکنی که با داشتن قرارداد با یک باشگاه، با باشگاه دوم قرارداد امضاء کند مشمول پرداخت جریمه به میزان ۳۰٪ بیشترین مبلغ بین دو قرارداد می شود و مطابق قوانین فیفا مشمول ۲ سال محرومیت از حضور در میادین ورزشی خواهد شد. بعید می دانیم این بازیکن حرفه ای چنین اشتباهی را مرتکب شود.
لذا بازهم توصیه و تأکید ما به هواداران و بازیکنان پرسپولیس آن است که با آرامش خیال تمام تمرکز خود را امروز معطوف بازی با الوحده کنند و بقول برانکو منشا و نقل و انتقالات و الهلال را فعلا به حال خود واگذارند! یکبار دیگر ثابت کنیم هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند پرسپولیس را با ۴۰ میلیون عاشق ، زمین بزند.

علیرضا هادیان

منشا

علیرضا هادیان :
۱۹ ارديبهشت ۹۶
بازیکنان ما دلشون برای پرسپولیس می تپد.  شک نکنید کسی کم کاری نخواهد کرد. این انسجام مابین خانواده پرسپولیس در هیچ مقطعی از عمر پرسپولیس شاید همتا نداشته است و خودش بزرگترین رکورد پرسپولیس این دو سال محسوب می شود. بخاطر همین است که تمام ترفندهای بدخواهان تاکنون بی نتیجه مانده است. 
ما در این عرصه هم قهرمانیم. باهم هستیم و کنار هم بودن مان نقطه قوت پرسپولیس است. 
استرس و نگرانی را دور بریزید. 
راستی یک تبریک بابت آنکه منشا قراردادش را قطعی کرد و یک تبریک بابت صعودمان در آسیا به مرحله بعد. 
صبا :
۱۸ ارديبهشت ۹۶
اینجوری احتمال و خیال کمکاری از سوی ملی پوشامون هست یعنی ممکنه دلشون بحواد حذف بشیم بخاطر تیم تیم ملی؟فکرشم در اوره.یعنی ممکنه موقعیتا رو تو بازی های قبل عمدا خراب کرده باشن؟ چون به فکر اردوی تیم ملی تو حرداد بوده باشن؟خیانت به پرسپولیس چرا و ناکجا؟هوایی کردن ملی پوشامون نا کجای؟دشمنی با پرسپولیس تا کی؟لعنت به این فوتبال کثیف.خدایا به داد پرسپولیسم برس.دارم دیونه میشم.چرا چرا چرا


وقتی حاکم اجرای عدالت فساد و دروغ گوست،با قوانین شخصی و دروغین و هر کاری دلشون می خواد ضد ما می کنن به کجا شکایت ببریم جز خدا؟؟؟؟؟؟پناهم می بریم به خدا از شر دشمنان و حسودا و لعنت با ناج اصفهانی و فدراسیون ضد پرسپولیس

بوی گنداب شون همه جا رو برداشته......خدایا مددی.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی