منشا به دنبال تکرار خوشبختی در تبریز (عکس)

منشا به دنبال تکرار خوشبختی در تبریز (عکس)

مهاجم این فصل پرسپولیس در حالی در تبریز رونمایی شده بود که هنوز شرایط بدنی ایده آلی را پشت سر نمی‌گذاشت، با این حال یک گل فوق العاده برای سرخپوشان ثبت کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، پرسپولیس در شرایطی دیدار معوقه خود در تبریز برابر گسترش فولاد را برگزار خواهد کرد که شرایط بدنی ملی‌پوشان این تیم با توجه به فاصله زمانی 48 ساعته از آخرین دیدار تیم ملی باعث می‌شود تا برانکو بیشتر روی نفراتی که در اختیار داشته، امیدوار باشد. در این میان گادوین منشا که زننده آخرین گل پرسپولیس بوده، امیدوار است در تبریز بار دیگر موفق به گلزنی شود و تیمش را به صدر جدول برساند. او که در ابتدای فصل به دلیل بیماری دو بازی ابتدایی در سوپرکاپ و هفته اول لیگ را دور از ترکیب بود، در دیدار مقابل تراکتورسازی در ترکیب 11 نفره حاضر شد و توانست گل سه امتیازی سرخ‌ها را به نام خود کند. او در جدال پایانی پرسپولیس نیز توانسته یک گل ارزشمند مقابل الاهلی به ثبت برساند تا این روزها از انگیزه بالایی برای تکرار موفقیت‌های خود برخوردار باشد.


گلزنی منشا در تبریز می‌تواند او را بیش از پیش امیدوار به هدفی که در جمع سرخپوشان در ذهن دارد نزدیک کند و باید دید او مقابل شاگردان لوکا بوناچیچ موفق خواهد شد یا خیر.

تبریز

منشا

پرسپولیس-گسترش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی