منشا: خوشحالم که در این دربی بزرگ پیروز شدیم/همیشه خوب تلاش و تمرین می‌کنم

منشا: خوشحالم که در این دربی بزرگ پیروز شدیم/همیشه خوب تلاش و تمرین می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که امروز توانستیم در این بازی بزرگ به پیروزی برسیم.


به گزارش پیروزی دیلی، گادوین منشا پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال، در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و خوشحالم در این دربی بزرگ به پیروزی رسیدیم. با این پیروزی شرایط‌مان در جدول رده‌بندی بهتر شد.

وی در مورد جو ورزشگاه آزادی برای بازی امروز ادامه داد:‌ ورزشگاه مثل همیشه با حضور پرشور تماشاگران پر شده بود و فکر می‌کنم هواداران پرسپولیس از دیدن این بازی و پیروزی تیم‌شان لذت بردند.

منشا در ادامه صحبت‌های خود در مورد بازی امروز گفت: بازی خوبی انجام دادیم، خوشحالم که توانستیم هواداران تیم پرسپولیس را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قبول داری امروز خیلی خوب بازی کردی؟ گفت: بله، همیشه خوب بازی می‌کنم، همیشه خوب تلاش می‌کنم و خوب تمرین می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که جو ورزشگاه و وضعیت را چطور دیدی؟ گفت: خیلی جوّ خوبی بود، لذت بردیم، از هواداران ممنونم که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند.

دربی85

منشا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی