منشا:‌دلم می‌‌خواهد از همان اولین بازی گلزنی را شروع کنم/دوست داشتم اولین جام را با پرسپولیس بگیرم

منشا:‌دلم می‌‌خواهد از همان اولین بازی گلزنی را شروع کنم/دوست داشتم اولین جام را با پرسپولیس بگیرم

غیبت گادوین منشا در اولین بازی فصل جدید سرخ‌ها به کام او و هواداران پرسپولیس خوش نیامد.

به گزارش پیروزی دیلی غیبت گادوین منشا در اولین بازی فصل جدید سرخ‌ها به کام او و هواداران پرسپولیس خوش نیامد. از یک طرف منشا پست‌‌های احساسی منتشر می‌کرد و دلش می‌‌خواست همراه پرسپولیس باشد و از طرف دیگر هم هواداران پرسپولیس به صفحه اینستاگرام او هجوم بردند و کوشیدند تا به نوعی به مهاجم جدید تیمشان روحیه بدهند.
منشا که به زودی تمریناتش را شروع می‌‌کند، ‌امیدوار است که با گلزنی برای سرخ‌ها بتواند جواب حمایت و محبت هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان این تیم را بدهد.


هواداران پرسپولیس به شدت نگران وضعیتت هستند و این را می‌شود حتی از توجه آنها به صفحه اینستاگرام تو متوجه شد.
من روزی که به پرسپولیس آمدم همیشه هواداران این تیم به من لطف داشته‌اند و همیشه پشت من بوده‌اند. من هم تلاش می‌‌کنم  تا بتوانم بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم و برای این تیم بزرگ موثر باشم.  هر چند که من متوجه خیلی از پیام‌‌ها نمی‌شوم و نمی‌توانم فارسی بخوانم ولی می‌دانم که آنها نسبت به من  توجه دارند و همین موضوع باعث می‌شود  که من انگیزه بیشتری پیدا کنم.


وضعیتت چطور است؟
فعلا که خوب هستم و دردی ندارم.


یعنی می‌توانی تمرین کنی؟‌
پزشکان گفتند که تمرین نکنم و فقط نرم دویی داشته باشم. اگر پزشگان ‌صلاح بدانند احتمالا از آخر هفته می‌توانم نرم دویی کنم و بعد به تمرینات  گروهی پرسپولیس اضافه شوم.


یعنی الان درد داری؟‌
درد که ندارم ولی باید رعایت کنم و مراقب پای مصدومم باشم ... از وقتی عمل کرده‌ام درد پایم افتاده و می‌‌توانم بدون مشکل راه بروم.


از کی می‌توانی برای پرسپولیس به میدان بروی؟‌
همانطور که گفتم فقط پزشکان هستند که باید در این مورد نظر بدهند. من دوست دارم که زودتر برای پرسپولیس بازی کنم ولی درستش این است که من در بهترین زمان به تمرینات و بازی‌‌های پرسپولیس اضافه شوم تا دچار دردسر نشوم.


برای بازی با نفت ذوق و شوق زیادی داشتی ولی نتوانستی به دلیل مصدومیتت برای پرسپولیس به میدان بروی.
من برای این بازی نقشه‌‌های زیادی داشتم. دلم می‌خواست که همان اولین بازی با قدرت برای پرسپولیس به میدان بروم و به قول معروف گل بزنم و بترکانم ولی نشد! اتفاقا خیلی هم حسرت خوردم و خیلی ناراحت شدم. دیدن بازی‌‌های پرسپولیس از تلویزیون خیلی برایم سخت است.


چطور؟
دیدن آن همه تماشاچی و آن همه جو خاص استادیوم باعث شد تا به خاطر نبودن در این بازی و مصدومیت بیشتر ناراحت شوم. دوست داشتم اولین جام را با پرسپولیس بگیرم ولی نشد... حیف!


در مورد بازی چه نظری داری؟‌
پرسپولیس که خوب بازی کرد ... گل‌‌های خوب هم زدیم و این شروع خوبی برای تیم من بود. همین که در آغاز یک راه سخت توانستیم شروع خوبی داشته باشیم و کارمان را با جام شروع کنیم، خیلی خوب بود. شما شک نکنید که پرسپولیس راه سختی را پیش رو دارد و باید در سه تورنمنت شرکت کند. من امیدوارم که برای پرسپولیس در این  فصل اتفاق‌‌های خوبی بیفتد.


بدون شک بازی با  الاهلی برای پرسپولیسی‌های  خیلی حساس و مهم است
من از کری خوانی‌‌های این بازی باخبرم و می‌‌دانم که این بازی برای همه پرسپولیسی‌ها و فوتبال ایران خیلی مهم است. امیدوارم که بازی با الاهلی هم اتفاق‌های خوبی برای پرسپولیس بیفتد. دلم می‌‌خواهد از همان بازی گل‌‌های آسیایی را هم برای پرسپولیس بزنم (می‌خندد)


بعضی‌‌ها به خاطر پرداخت نشدن حق و حقوق‌شان اعتراض کرده بودند ... تو مشکلی نداشتی؟
نه من در مورد حق و حقوق مشکلی با باشگاه ندارم و به همین دلیل صحبتی هم نکردم ... دلم می‌‌خواهد با تمام قدرت و  تمرکز به پرسپولیس فکر کنم و بتوانم برای این بازی مفید باشم.


بعد از پروین، محرمی و استیلی ، دیروز اشپیتیم آرفی هم با ما مصاحبه کرد و به تعریف تبعید از تو پرداخت
وقتی این صحبت‌‌ها را می‌شنوم و این چیزها را می‌بینم ، کلی خوشحال می‌شوم. خدا را شکر که پیشکسوتان پرسپولیس هم  مثل هواداران پشت تیم هاشان هستند و این من را خوشحال می‌‌کند.  از آرفی تشکر می‌‌کنم ... هر چه  باشد او مهاجم  خارجی پرسپولیس بوده و شرایط مرا بخوبی درک می‌‌کند. امیدوارم بتوانم گلزنی کنم و  گل‌‌هایم را به پرسپولیسی‌ها تقدیم کنم.

منشا

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی