منشا: دوست دارم جشن قهرمانی آسیا را با هواداران بگیریم

منشا: دوست دارم جشن قهرمانی آسیا را با هواداران بگیریم

حساس‌ترین گل مسابقه در دقیقه 83 به ثمر رسید. لحظه‌ای که مدافع حریف شوت شایان مصلح را با دست از روی خط دروازه الاهلی عربستان برگشت داد تا داور چینی به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد؛ لحظه‌ای که هم خوشحال‌کننده بود و هم ترسناک!
به گزارش پیروزی دیلی،چه کسی می‌خواهد پشت ضربه پنالتی بایستد؟ واقعاً شجاعت می‌خواست در آن لحظه پشت توپ بروی و... چند روز پس از مسابقه بزرگ با گادوین منشا در مورد آن صحنه حرف زدیم. 

* بازی فوق‌العاده دراماتیکی شد. قبول داری؟ 

خیلی دراماتیک بود و بچه‌ها با وجود ۱۰ نفره شدن عالی بازی کردند تا موفق شدیم به نیمه نهایی صعود کنیم. 

* در مورد پنالتی دقیقه 83 صحبت می‌کنی؟ چه شد که رفتی و پشت توپ ایستادی؟ 

دستور کادر فنی و آقای برانکو بود. خوشحالم آن توپ گل شد. 

* نترسیدی ضربه پنالتی‌ات خراب شود؟ 

نه، یک درصد هم به خراب شدن پنالتی‌ام فکر نمی‌کردم وگرنه گل نمی‌شد.

 * معمولاً ضربات پنالتی خودت را با مکث می‌زنی. درست است؟

این شیوه‌ای است که سال‌هاست از آن استفاده می‌کنم و جواب هم می‌دهد. 

* هنگام زدن ضربه پنالتی‌ات مهدی طارمی مشغول دعا کردن بود. 

مهدی طارمی قبل از زدن ضربه هم با من صحبت کرد و به او گفتم خیالت راحت گل می‌کنم.

 * ولی اگر ضربه پنالتی تو گل نمی‌شد همه ایران از تو انتقاد می‌کردند. 

گفتم که از گل شدن پنالتی خودم مطمئن بودم. هیچ شکی نداشتم. 

* حالا باید به مصاف الهلال بروید. آیا می‌توانید با شکست این تیم عربستانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسید؟ 

چراکه نه؟ ما با برد ۳ بر یک مقابل الاهلی آن هم با ۱۰ نفره شدن به همه آسیا نشان دادیم چه تیم بزرگی هستیم. رؤیایی می‌شود اگر به فینال برسیم. دوست دارم جشن قهرمانی آسیا را با هواداران پرسپولیس برگزار کنیم. 

* هواداران هم سر تمرین روز پنج‌شنبه برای تو و همبازیانت سنگ تمام گذاشتند؟

 از همه آنها ممنون هستم. پرسپولیس بهترین هواداران ایران و آسیا را دارد و امیدوارم بتوانیم همیشه آنان را شاد و خوشحال کنیم. 

* حیف نیست پرسپولیس در نیمه نهایی هم نمی‌تواند در ورزشگاه آزادی و در حضور ۱۰۰ هزار طرفدار خودی بازی کند؟

 من این مسئله را درک نمی‌کنم. بازی در استادیوم آزادی کار ما را برای موفقیت جلوی الهلال عربستان راحت‌تر می‌کرد ولی به هر حال این تصمیمی است که گرفته شده است. سعی می‌کنیم در عمان یا امارات، الهلال را شکست داده و به فینال آسیا برسیم. 

* یک‌شنبه هم باید مقابل پیکان تیم سابقت بازی کنی. در این رابطه صحبتی نداری؟

 من با پیکان در فوتبال ایران شناخته شدم و دوستان زیادی هم در این تیم دارم اما در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم. به تیم خودم تعهد دارم و سعی می‌کنم بهترین عملکردم را جلوی پیکان به نمایش بگذارم.

منشا

پرسپولیس-الاهلی

صبا :
۲۵ شهریور ۹۶
ان شالله موفق باشید گادوین و بقیه بچه های تیم پرسپولیس.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی