منشا عصبی شد و کارت گرفت

منشا عصبی شد و کارت گرفت

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که امید زیادی برای گلزنی در این بازی دارد، در اواسط نیمه اول با توجه به اعتراض به تصمیم داوری با کارت جریمه شد.
به گزارش پیروزی دیلی، گادوین منشا که در لیگ داخلی تنها سه گل به نام خود کرده، امیدوار است دومین گل خود در جام حذفی را برابر بادران به ثمر برساند. او پیش از این یک بار برابر نفت گلزنی کرد و تیمش را به برتری رساند. 

 فشار بالا برای رسیدن به نتیجه باعث شد تا او در دقایق ابتدایی کمی عصبی بازی کند و این مساله در نهایت با اعتراض او به تصمیم داوری یک کارت زرد برای او در پی داشت.

بادران

منشا

پرسپولیس

کارت زرد

دکتر نصیر :
۲۴ آذر ۹۶
شایان مصلح افتضاح بازی کرد چپ پرسپولیس یا راست بادران عملا اتوبوان بود گزارشگر بازی هم به خاطر مصاحبه نکردن برانکو بعد بازیهای قبل حسابی با لجباجت علیه پرسپولیس گزارش می کرد تقریبا تمام خطاها رو یا می گفت به نفع بادران هست یا رد می شد صحنه پالتی هم مدام اصرار داشت که داور به خاطر کشیدن پیراهن خطا گرفته در حالی که به خاطر هل دادن از قبل از ورود به محوطه جریمه و ادامه دادن هل دادن از پشت بازیکن خطا گرفته بود نه پیراهن یا کشیدن اون داور تا این حد کور نیست جناب گزارشگر!!!
بحرحال پرسپولیس در بعضی پست ها برای آسیا کاملآ ضعف داره یکی پست رامین هست که رفته مرخصی یکی هم اگر دقت کنید تمام توپ های اول هوایی وسط زمین رو اکثرا بازیکنان حریف می زنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی