منشا: قبل از گل زدن دلم می‌خواهد مفید باشم

منشا: قبل از گل زدن دلم می‌خواهد مفید باشم

مهاجم پرسپولیس از علاقه‌اش به بازی در دربی صحبت کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، گادوین منشا با اینکه در دربی گلی به ثمر نرساند اما بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت. او در این باره اظهار داشت:«از اینکه به آرزویم رسیدم خوشحالم. اولین باری که دربی را از تلویزیوم دیدم آرزو کردم در این دیدار به میدان بروم و خوشحالم که مفید بازی کردم.»


او درباره عدم گلزنی اش در دربی گفت:«قبل از اینکه گل بزنم بیشتر دوست دارم برای پرسپولیس مفید باشم. فوتبال یک بازی گروهی است و موفقیت تیم مهمتر است. در دربی بیشتر از اینکه موقعیت گیرم بیاید، توپ پخش کردم و پاس دادم.»

گادوین منشا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی