منشا: قراردادی با باشگاه پرسپولیس امضا نکردم/ در حال حاضر از امارات و هم قطر پیشنهاد دارم

منشا: قراردادی با باشگاه پرسپولیس امضا نکردم/ در حال حاضر از امارات و هم قطر پیشنهاد دارم

ماجرای پرسپولیسی شدن گادوین منشا به شدت پیچیده شده است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، گادوین منشا در جدیدترین مصاحبه خود گفته: من قراردادی با باشگاه پرسپولیس امضا نکردم و تفاهم‌نامه بین ما اعتبار قانونی ندارد. 

به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای و بازیکن آزاد حق خودم می‌دانم بهترین انتخاب را داشته باشم چون اولویت من حمایت مالی از خانواده‌ام است و باید به آنها فکر کنم. 

در حال حاضر هم از امارات و هم قطر پیشنهاد دارم .

تجربه نشان داده کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نظارت ویژه‌ای روی لیگ برتر ایران دارند تا ستاره‌های خارجی را شکار کنند.

 به طور نمونه می‌توان به ادینهوی برزیلی اشاره کرد که حدود 2 سال پیش با قراردادی یک میلیون دلاری به السیلیه قطر پیوست و پیراهن شماره 10 را هم پوشید

قرارداد با پرسپولیس

منشا

fcjafari :
۱۸ ارديبهشت ۹۶
منشا برای ما نگو انشا
امید :
۱۸ ارديبهشت ۹۶
بازیکنی که داره ادا درمیاره بدرد نمیخوره،اگه  قراردادم باش بستن باید ی پولی ازش بگیرن پرتش کنن بیرون...
نرسیده داره کلاس میزاره،15تا گل زده خودشم ستاره حساب میکنه.
عباس زاده 24تا زده داره التماس میکنه بخاطر غیرتش.
آقای طاهری و برانکو لدفن یکم فکر ...
صبا :
۱۸ ارديبهشت ۹۶
سیاه بدرد نخور برو گمشو ...... کسی تا حالا از دوز زدن پرسپولیس خیر ندیده که تو دومیش باشی.....
علی :
۱۸ ارديبهشت ۹۶
بزارین بره بابا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی