منشا: همیشه انگیزه داشته و دارم چون فوتبال شغل من است

منشا: همیشه انگیزه داشته و دارم چون فوتبال شغل من است

گادوین منشا در بازی برگشت مقابل الهلال کوه انگیزه بود. بمب‌افکن نیجریه‌ای خط حمله پرسپولیس ۲ گل زد و بارها و بارها خط دفاع تیم عربستانی را اذیت کرد. پس از پایان این دیدار گادوین منشا به درستی به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد و...
به شما توصیه می‌کنیم تازه‌ترین گفت‌وگوی مهاجم گلزن و آفریقایی پرسپولیس را بخوانید.

 * در این بازی خیلی انگیزه داشتی، ماجرا چه بود؟

 من همیشه انگیزه داشته و دارم. فوتبال نه تنها شغل من است بلکه از بازی کردن هنوز و همیشه لذت می‌برم. حالا شاید این بازی من یک مقدار بیشتر به چشم آمده باشد. 

* به هر حال چهارمین گل آسیایی‌ات را زدی و... 

از همبازیانم تشکر می‌کنم که کمک کردند این گل‌ها را بزنم. گاهی نیاز است گل بزنی و خودت را نشان بدهی و این اتفاق برابر الهلال برای من افتاد. 

 *برانکو هم خیلی از تو راضی بود و می‌گفت بابت گلزنی‌های گادوین منشا خوشحالم!

 از برانکو هم تشکر می‌کنم. من فقط وظایفم را انجام دادم.

 * ۲ گل فوق‌العاده زدی ولی پرسپولیس نتوانست به فینال آسیا برسد، چرا؟

 راستش را بخواهید ۲ گل زدم ولی بیشتر از همه دلم برای هواداران پرسپولیس سوخت. ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. طبق برنامه باید گل دوم را هم می‌زدیم و بازی هم دست ما بود ولی اتفاقاتی در زمین افتاد که همه دیدند.

 * منظورت اشتباهات داور عمانی است؟

 آنچه در زمین اتفاق افتاد را همه دیدند. دیگر نیازی به توضیح نیست. ما تلاش خود را انجام دادیم و بابت این بازی خودمان را سرزنش نمی‌کنیم ولی شکست در بازی رفت و اتفاقات دیدار برگشت کار را سخت کرد. 

* حیف نشد فینال آسیا را از دست دادید؟ 

حیف که بود ولی آینده پیش روی ماست. ما باید به مسابقات برگردیم و این پرسپولیس قهرمانی در تمام جام‌ها را می‌خواهد. 

* منظورت جام حذفی و لیگ برتر است؟ 

بله، ما بازی راحتی مقابل نفت تهران پیش رو نداریم ولی می‌خواهیم برنده شویم. پرسپولیس می‌خواهد در تمام مسابقات برنده باشد و ان‌شاءا... شنبه بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. 

* الهلال عربستان به نظر تو خیلی قوی بود؟

 کاملاً مشخص است. همه شما دیدید این تیم با بقیه تیم‌های آسیایی رقیب ما فرق می‌کند. ۲ بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و همه تلاش‌ خودمان را کردیم ولی نشد دیگر! 

* فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر دفاع کند؟ 

امسال لیگ برتر رقابتی و جذاب‌تر شده و به نظرم پرسپولیس همچنان مدعی اصلی قهرمانی است. البته رقبای خوبی هم داریم ولی شانس ما برای تکرار این عنوان بیشتر است.

 * در این شرایط صحبت خاصی با هواداران پرسپولیس نداری؟ 

کنار هواداران پرسپولیس می‌خواهیم فصل هیجان‌انگیزی را سپری کنیم. از همین شنبه هم استارت می‌زنیم و با برد مقابل نفت تهران آن هم با حمایت طرفداران پرسپولیس دوباره آغاز می‌کنیم.

منشا

پرسپولیس-الهلال

صبا :
۲۷ مهر ۹۶
چشم بد از پرسپولیس و پرسپولیسی ها دور باشه.
بیست و یکمین سالگرد روزنامه محبوب پیروزی به شما وهمکارانتان تبریک می گم خسته نباشید عزیزان.
بازی با نفت تهران میهمانیم؟؟
پیرهن نفت اخرش چه رنگی شده؟تا علی کریمی بود زرد بود حالا که درخشانه چه رنگیه؟اصلا چه معنی داره تیم های درپیت همرنگ ما میشن قرمز اصالت داره فقط خاصه پرسپولیسه نه هر تیم نوکیسه ای.
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی