منشا:هیچ ترسی از الهلال نداریم

منشا:هیچ ترسی از الهلال نداریم

گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس پس از درگیری در پایان بازی تیمش با پیکان، خبرساز شد.
به گزارش پیروزی دیلی، مهاجمی که در دیدار با الاهلی، پنالتی حساسی را گل کرد اما مقابل پیکان ناکام ماند. با او در رابطه با همه مسائل اخیر گفت‌وگویی اختصاصی داشتیم. 

*چرا در ورزشگاه آزادی نتیجه را به پیکان واگذار کردید؟

 واقعاً ما هم انتظار باخت نداشتیم اما گاهی اوقات اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست. باور کنید ما خودمان هم از باخت‌مان غافلگیر شدیم و ۳ امتیاز را در عین ناباوری از دست دادیم! 

*خستگی دلیل باخت‌تان مقابل پیکان بود؟! 

من نمی‌توانم در مورد خستگی حرفی بزنم چون من مربی تیم نیستم. باور کنید من هم مانند بقیه بازیکنان از باخت خیلی ناراحت شدم. بعد از باخت همه ناراحت بودیم. مسلماً شکست در هیچ شهری خصوصاً اگر در ورزشگاه آزادی باشد، جالب نیست، البته شکست اخیرمان یک ‌سری از ضعف‌های ما را هم نشان داد که این امر قطعاً خیلی به تیم ما کمک خواهد کرد. 

*بازیکنان پیکان معتقد بودند حضور اولیه پرسپولیس با تغییر ترکیب اصلی‌اش واقعاً به سود آنها تمام شده. 

من نمی‌توانم حرفی در مورد تغییر ترکیب یا ارنج اصلی داشته باشم چون اختیار چنین مسائلی فقط در حیطه اختیارات سرمربی تیم است. 

*بعضی‌ها بعد از شکست از تیم‌تان انتقاد کردند که سرمربی و بازیکنان پرسپولیس آن انگیزه بالای لیگ قهرمانان آسیا را در لیگ برتر نداشتند. 

اصلاً این‌طور نیست! ما برای همه بازی‌ها و پیروزی در آنها انگیزه بالایی داریم و برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنیم ولی حتی رئال‌مادرید هم نمی‌تواند در همه بازی‌هایش برنده شود. 

*چرا تو و سیامک نعمتی به عنوان بازیکنان سابق پیکان خوب ظاهر نشدید؟

 باور کنید من و سیامک همه تلاش‌مان را انجام دادیم اما به هر حال در روزی که مستحق باخت نبودیم، ما هم خیلی خوش‌شانس نبودیم. 

*از کورس آقای گلی هم کمی عقب افتادی. نگران نیستی؟!

 به آقای گلی زیاد فکر نمی‌کنم! فقط دنبال آن هستم که در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشم.

 *پنالتی‌زن اول پرسپولیس تو هستی یا طارمی؟!

 باور کنید هیچ بازیکنی نمی‌داند پنالتی می‌زند یا نه؟ سرمربی پرسپولیس معمولاً پنالتی‌زن را بازی به بازی تعیین می‌کند. 

*در خصوص بازی با سپاهان چه نظری داری؟ 

بازیکنان سپاهان حرف از پیروزی بر پرسپولیس و خارج شدن از بحران داشتند. سپاهان برای من تیم قابل احترامی است اما این تیم را در شهر خودش شکست می‌دهیم و دوباره به صدر برمی‌گردیم! 

*پارس جنوبی جم فعلاً با ۳ امتیاز بالای سر پرسپولیس است! 

قطعاً توان آن را داریم که صدر را از پارس جنوبی جم پس بگیریم و حتماً آن کار را خواهیم کرد. چند بازی پارس را دیده‌ام، آنها تیم خوب و بابرنامه‌ای هستند اما در صدرنشینی و باقی‌ ماندن در این مکان اصلاً حریف تیم بزرگ پرسپولیس نخواهند شد. 

*اما بعضی منتقدان پرسپولیس معتقدند لیگ برتر را فدای آسیا کرده‌اید.

 اصلاً چنین فکری راجع به پرسپولیس درست نیست. ما هم اصلاً لیگ را فدای آسیا نکرده‌ایم و به همه جام‌ها جدی فکر می‌کنیم و در واقع همه جام‌ها در ایران و آسیا را می‌خواهیم.

 *گزارشگر بازی پرسپولیس و پیکان گفته تو دائم پشت به دروازه هستی. با این نظر موافقی؟! 

بالاخره این مسئله‌ای که شما از آن حرف می‌زنید، نظر گزارشگر بازی بوده و گزارشگر هم هر چیزی که دلش بخواهد، می‌گوید. 

*در مورد بازی با الهلال چه صحبتی داری؟

 تیمی که به مراتب قوی‌تر از الاهلی است. پرسپولیس به جمع ۴ تیم برتر آسیا راه یافته. تیم خوبی داریم و از هیچ تیمی در آسیا نمی‌ترسیم حتی الهلال. 

*موضوع درگیری بعد از بازی‌ات با چند هوادار چه بود که بازتاب زیادی هم پیدا کرد؟! 

اتفاقی که گفتند در پارکینگ بود. من هم با سایر اعضای تیم با اتوبوس برنگشتم چون قصد رفتن به فرودگاه را داشتم. در پارکینگ هم درگیری خاصی نداشتم فقط یک بحث کوچولو بود که آن هم زود حل شد و رفت!

منشا

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی