منقلب شدیم خانم قریشی!

منقلب شدیم خانم قریشی!

منقلب شدیم خانم قریشی!
به گزارش پیروزی دیلی،«به فوتبال علاقه دارم اما هیچوقت دوست نداشتم که در استادیوم‎ها حضور پیدا کنم. من از این که در جمعی در کنار عده زیادی آقا حضور داشته باشم منقلب می‎شوم و احساس امنیتم را از دست می‌دهم و با این موضوع که خانم‌ها اجازه حضور در استادیوم را ندارند کاملا موافقم!» این حرف‎های یک زن ایرانی با دیدگاه سنتی نیست. این جملات منقلب‌کننده! از زبان کسی شنیده می‌شود که سال‌هاست در تلویزیون و سینما حضوری فعال دارد و هیچ مشکلی با حضور در جمع‌های مردانه و هنرمندان مرد ندارد. 

 سحر قریشی این روزها یکی از سوژه‎های اصلی اخبار رسانه‎هاست. در هفته‌های اخیر خبرهای ضد و نقیض درباره ممنوع‎‌الفعالیت بودن او در صدا و سیما یا لغو شدن این ممنوعیت و البته شایعه ازدواجش با مهدی طارمی که توسط تعدادی از همکارانش هم تایید و سپس تکذیب شد، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. اما این بار او با یک مصاحبه عجیب به تیتر اول رسانه‎ها تبدیل شده است. 

او در مصاحبه‎ای مدعی شده که هرگز دوست ندارد در استادیوم‌های فوتبال حضور پیدا کند و با حضور در چنین جمع مردانه‌ای احساس امنیتش را از دست می‎دهد و منقلب می‌شود. او در حالی از اجازه نداشتن بانوان برای حضور در استادیوم ها دفاع و حمایت می‌کند که تصاویر حضور او در استادیوم بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان در شهر ابوظبی از تصاویر همین بازی بیشتر دیده شده است و جالب این که در چهره او در این تصاویر، هیچ احساس نگرانی و ناامنی و منقلب شدنی! دیده نمی‌شود. 

 در انجام این مصاحبه و طرح چنین ادعاهایی از سوی سحر قریشی آن هم در مقطعی که بحث حضور زنان در استادیوم‎های ورزشی یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌هاست، میل به دیده شدن و البته متفاوت دیده شدن کاملا به چشم می‌خورد. احتمالا او نمی‎داند که دخترانی که خواهان حضور در استادیوم‌های ورزشی هستند، بیشتر به خودِ این ورزش و هیجانات و جذابیت‌هایش علاقه دارند نه به آدم‌های خاص این ورزش! هدف آنها دیدن فوتبال و لذت بردن از اتفاقات درون زمین است نه دیدن فوتبالیست‌های سرشناس از نزدیک و آشنایی بیشتر با آنها و ورود به دنیای پرحاشیه آنها برای گرفتن چند فالوئر و لایک بیشتر! به همین دلیل است که خیلی از دختران علاقمند به فوتبال، نظری کاملا متفاوت نسبت به سحر قریشی دارند.

احساس ناامنی چیزی نیست که فقط در استادیوم‎ها وجود داشته باشد و در فضاهای مختفی مثل سینما، موسیقی و هر فضای دیگری وجود دارد و عجیب است که ایشان فقط استادیوم‎ها - البته به جز استادیوم لاکچری ابوظبی! - را ناامن می‎بینند. البته شاید هم ماجرای شایعه ازدواج با مهدی طارمی باعث شده تا سحر قریشی با انجام چنین مصاحبه‌ای، خودش را نسبت به فوتبال و آدم‎هایش بی‌علاقه نشان دهد و از حجم زیاد شایعات درباره خودش کم کند. اگر اینگونه باشد که باید به ایشان گفت نه زمان مناسبی را برای طرح این موضوع انتخاب کرده‌اند و نه سوژه مناسبی را!

سحر قریشی

فوتبال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی