مهاجرانی: کار پرسپولیس سخت‌تر از استقلال است

مهاجرانی: کار پرسپولیس سخت‌تر از استقلال است

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که استقلال و پرسپولیس می‌توانند با شکست دادن حریفانشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، حشمت مهاجرانی درباره تقابل استقلال با العین در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال چیزی کمتر از العین ندارد و این دو تیم تقریبا به هم نزدیک هستند. حتی استقلال می‌تواند تیم بهتری نسبت به العین باشد. العین را می‌شناسم و آنها چند بازیکن خوب در اختیار دارند، ولی استقلال می‌تواند از بازی در تهران نهایت استفاده را برده و با پیروزی در بازی رفت شانس خودشان را برای رسیدن به مرحله بعدی بیشتر کنند. 

 سرمربی پیشین تیم ملی در درخصوص تقابل پرسپولیس و لخویا تأکید کرد: کار پرسپولیس سخت‌تر از استقلال است، چون لخویا قوی‌تر از العین است و بازیکنان بین‌المللی دارد. لخویا تیمی نیست که آسان بتوان آن‌ را شکست داد و از طرفی محرومیت پرسپولیس در حضور تماشاگرانش، کار این تیم را سخت‌تر می‌کند. آنها باید بسیار حرفه‌ای و باهوش بازی کنند، ولی با این حال پرسپولیس فاکتورهای یک تیم کامل را دارد و می‌تواند از سد لخویا عبور کند. 

 مهاجرانی در خصوص احتمال حضور جواد نکونام در تراکتورسازی گفت: او در دوران بازیگری به‌اندازه کافی تجربه کسب کرد و مدتی هم در کنار کی‌روش بود. نکونام در این سال‌ها تجربیات زیادی به‌دست آورد و در دو جام جهانی بازی کرد. او در رقابت‌های لالیگا چند سال حضور داشت و فکر می‌کنم فاکتورهای لازم را برای مربیگری دارد. او در تیم ملی هم قدرت رهبری خوبی داشت و مهم این است که بسیار باهوش و جاه‌طلب بود. نکونام می‌تواند موفق باشد و دلیلی نمی‌بینم که شاهد عدم موفقیت نکونام در لباس مربیگری باشم.

استقلال

لیگ قهرمانان آسیا

مهاجرانی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی