مهاجم جوانی که جای بازیکن محروم پرسپولیس را پر کرده است

مهاجم جوانی که جای بازیکن محروم پرسپولیس را پر کرده است

 مهاجم ۲۲ ساله و قائمشهری تیم فوتبال پرسپولیس توانسته در هفته های ابتدایی لیگ هفدهم جای همتای محروم خود را به خوبی پر کند.


به گزارش پیروزی دیلی ، قبل از شروع فصل کمتر کارشناسی می‌توانست حدس بزند در تیمی که مهدی طارمی حضور دارد و گادوین منشا هم به آن اضافه شده، قرار است یک مهاجم ۲۲ ساله به مهاجم اول تبدیل شود. اتفاقی که علی علیپور در عین بی ادعایی آن را رقم زد تا پدیده بی چون و چرای نیم فصل اول لیگ برتر باشد.

علیپور در ابتدای فصل توانست منشا را نیمکت نشین خود کرده و بعنوان زوج طارمی به میدان برود و بعد از محرومیت طارمی بعنوان مهاجم اول تیم پرسپولیس منشا را در کنار خود دید.

مهاجم قائمشهری سرخ پوشان در حالی تنها با یک گل کمتر نسبت به محمد قاضی در رده جدول بهترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است که تیم پرسپولیس یک بازی هم کمتر نسبت به تیم پدیده و البته دیگر تیم ها دارد. 

علی علیپور با ۲۲ سال سن رفته رفته به هر آنچه طارمی در سال های اخیر در پرسپولیس دست یافته بود رسید و به افتخارات طارمی چنگ انداخت. علیپور حالا به جای طارمی بهترین گلزن سرخ پوشان است، به جای طارمی پنالتی زن این تیم است، در آستانه حضور در تیم ملی ایران قرار گرفته است و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر داشتن پیشنهادات خارجی برای این مهاجم جوان به گوش می رسد تا پله به پله به همه موفقیت های طارمی چنگ بیندازد. 

این بازیکن جوان در حالی به هر آنچه طارمی در پرسپولیس به دست آورده بود رسید که هنوز نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر به انتها نرسیده است. مهاجم اول سرخ پوشان ۶ گل برای این تیم در لیگ برتر زده است، در فینال سوپر جام گلزنی کرد، در جام حذفی هم موفق به گلزنی شد و حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم برای سرخ پوشان گلزنی کرد. اما شاید شیرین ترین گل این بازیکن تک گل دربی بود که منجر به پیروزی سرخ پوشان در حساس ترین بازی نیم فصل اول شد

 

علی علیپور

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی