همکاری خانم بازیگر و جادوگر/مهتاب کرامتی: با علی کریمی در پرداخت «دیه» همکاری می‌کنیم

همکاری خانم بازیگر و جادوگر/مهتاب کرامتی: با علی کریمی در پرداخت «دیه» همکاری می‌کنیم

مهتاب کرامتی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین هنرمندان سینمای ایران نامید.

به گزارش پیروزی دیلی، مهتاب کرامتی که چیزی حدود سه، چهار ساعت در «سینما مگامال» با هوادارانش عکس می‌انداخت و همراه آنها بود، در گفت‌وگو با دوربین‌های سینما مگامال از همکاری‌اش با علی کریمی سخن گفت: «قرار است که همراه آقای کریمی در زمینه دیه محکومین به اعدام و ترویج مقوله بخشش فعالیت کنیم.»

مهتاب کرامتی در تجربه‌ای جدید، این‌بار در نقش سرمایه‌گذار در یک فیلم سینمایی حاضر شد.
این اولین فیلم سینمایی بود که تهیه کردیم. قطعا کار در پشت دوربین و جلوی دوربین خیلی فرق می‌کند و به همین دلیل فکر می‌کنم که یک ترم فشرده را پشت‌سر گذاشتم. البته خانم «ابوالقاسمی» در این کار زحمت زیادی کشیدند و جا دارد که از همه دوستان تشکر کنم. به‌هر حال این اولین تجربه و کار من در این عرصه بود و فکر می‌کنم که تا اینجای کار فیلم روند خوبی داشته است.

موافق هستید که در مورد فیلم «تیک‌آف» صحبت کنیم؟
می‌توانستیم در دو هفته ابتدایی شروع خوبی داشته باشیم و نیم‌میلیاردی شویم. الان هم که پنج هفته از اکران فیلم می‌گذرد ما بیش از یک میلیارد فروش داشته‌ایم. البته زمان اکران فیلم ما خیلی خوب نبود. ما جشنواره فجر بین‌الملل را داشتیم و پس از آن هم نمایشگاه کتاب برگزار شد. پس از آن به انتخابات رسیدیم و خیلی‌ها تصور می‌کردند که با این حساب ما شرایط سخت و ناامیدکننده‌ای داشته باشیم. البته این را هم فراموش نکنید که حتی با اکران نهنگ عنبر و گشت ارشاد هم مواجه شدیم ولی با تمام این حرف‌ها استقبال خوبی از تیک‌آف شد و من امیدوارم که بازار فیلم و سینما در ایران همیشه داغ باشد.

خودتان تیک‌آف را دوست داشتید؟
فیلم تیک‌آف داستان جوان‌‌هایی است که گویش بومی دارند و باتوجه به موضوعی که دارد، می‌تواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند. من معتقدم که جدا از فیلم، اگر کار در سینماهای خوب و باکیفیت پخش شود خیلی خوب است و در این شرایط از لحاظ تصویر، صدا و مسایل دیگر می‌توان دسترنج عوامل را به خوبی دید و ارزیابی کرد. ورود سینماهای جدید مثل «مگامال» این شانس را به فیلم‌ها می‌دهد تا در بهترین شرایط دیده شوند و مردم راضی از سینما خارج شوند. ما هم باتوجه به همین موضوع هنوز به سوددهی فیلم امیدوار هستیم و با نظر به زمانی که باقی مانده کار را با قدرت پیش می‌بریم.

بازیگری را بیشتر دوست دارید یا کار در پشت دوربین را؟
هر دو بی‌نهایت جذاب هستند ولی بازیگری عشق اول و آخر من است. من دوست دارم که اصول حرفه‌ای پشت دوربین را هم یاد بگیرم و با شناخت بیشتری کار کنم.

البته شما جدا از کار تهیه و سرمایه‌گذاری، فیلم‌های زیادی در نوبت اکران دارید.
(خنده) فیلم که زیاد دارم... فیلم‌هایی که در نوبت اکران هستند و یا حتی نوبت اکران‌شان گذشته است... مثلا برایم سوال است که چرا کار برزو نیک‌نژاد اکران نمی‌شود؟! جدا از این فیلم‌های «مرداد« و «ماجان» را در نوبت اکران دارم و البته در حال نقش‌آفرینی در فیلم آخر خانم منیژه حکمت هم هستم.

نکته جالب این است که شما به‌رغم مشغله کاری زیادی که دارید، در امور خیریه هم بسیار فعال و پرتلاش هستید.
همیشه دوست داشتم تا به هر شکلی مثبت باشم و بتوانم کاری انجام دهم... دوست دارم که بتوانم در زمینه فعالیت‌های اجتماعی مفید باشم و انرژی مثبت بدهم. به هر حال مسوولیت‌های اجتماعی باعث می‌شود تا در فعالیت‌های یونیسف، جمع‌آوری دیه و رواج دادن مقوله بخشش کارمان را دنبال کنیم و البته ترجیح می‌دهم که در این مورد بیشتر صحبت نکنم.

آن‌طور که من در این مورد می‌دانم قرار است که باز هم همراه علی کریمی و دیگر همراهان‌تان بحث دیه و بخشش را دنبال کنید.
بله... درست مثل همان برنامه‌‌ای که خودتان هم حضور داشتید. ما به دنبال رواج دادن مقوله بخشش هستیم و آقای علی کریمی هم باتوجه به شخصیت خوبی که دارند، در این زمینه پرتلاش رفتار می‌کنند و می‌کوشند تا مثل همیشه کارهای بزرگ و مهمی انجام دهند. قرار است که ما باز هم همان برنامه را همراه آقای علی کریمی داشته باشیم و با کمک ایشان بتوانیم به یاری تعدادی از آنهایی که محکوم به قتل هستند بشتابیم.

کارتان با خواهران منصوریان به کجا رسید؟
قرار است که فیلم «صفر تا سکو» نوبت اکران بگیرد و امیدوارم که از این کار هم استقبال خوبی بشود. بچه‌ها آن‌قدر به من لطف دارند که حتی برای اکران فیلم «تیک‌آف» هم به سینما مگامال آمدند. من فکر می‌کنم که فیلم «صفر تا سکو» هم در زمان خودش بتواند مخاطبان زیادی را جذب کند و ان‌شاءا... در همان زمان در موردش صحبت می‌کنیم.

علی کریمی

مهتاب کرامتی

پرداخت دیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی