مهدی تاج: سن پایین تیم فوتبال امید از تاثیرات حضور کی‌روش است

مهدی تاج: سن پایین تیم فوتبال امید از تاثیرات حضور کی‌روش است

رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب بازیکنان با سن کمتر نسبت به گذشته برای تیم امید را از تاثیرات حضور کارلوس کی‌روش دانست.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، تیم فوتبال امید ایران که با هدایت امیرحسین پیروانی چند هفته ای است تمرینات خود را آغاز کرده است روز شنبه تهران را به مقصد قرقیزستان ترک می کند تا در مرحله مقدماتی رقابت های زیر ۲۳ سال آسیا شرکت کند. 

 به همین خاطر از سوی فدراسیون فوتبال مراسم بدرقه این تیم عصر جمعه در آکادمی ملی فوتبال با حضور مهدی تاج رئیس و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد و اعضای تیم جوانان نیز در این مراسم حضور داشتند.

 تیم فوتبال امید ایران در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا با تیم های قرقیزستان و عمان همگروه است. مهدی تاج در این مراسم گفت: تیم ما با نفرات ۲۰ سال به مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال می رود. 

این تصمیم از تاثیرات حضور آقای کی روش بود. رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: این تصمیم یک آینده نگری محض بود. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا تیم امید ما موفق شود.

تیم ملی امید

مهدی تاج

کی روش

علیرضا هادیان :
۲۳ تیر ۹۶
ایضا برکناری اسدی و عابدینی. البته الآن دلار هم ارزان شود کیروشی پورها آن را از برکات وجود کارلوس می دانند نه ظریف! راستی این مارکوپولو کی از ایران رد میشه انشاء ا... چشممان به جمال مبارکشان روشن شود؟ از شدت علاقه یکماه نبود ایشان دو ماه دوماه می گذرد! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی