مهدی طارمی: نباشم دوستانم هستند

مهدی طارمی: نباشم دوستانم هستند

مهاجم جنوبی پرسپولیس این روزها به دلیل محرومیت، غایب بزرگ دیدارهای اخیر آنها محسوب می‌شوند.
به گزارش پیروزی دیلی، مهدی طارمی که با 4 گل زده برای دستیابی به سومین عنوان آقای گلی پیاپی استارت زده بود، با خبر عجیب محرومیت این روزها تنها می‌تواند در تمرینات این تیم حضور یابد. 

در شرایطی که تصور می‌شد با غیبت مهدی طارمی به عنوان گلزن اول این تیم در سه فصل اخیر، آنها با دردسر بزرگی مواجه شوند، ظهور علی علیپور و موفقیت‌های این مهاجم شمالی تمام پیش‌بینی‌ها را نقش بر آب کرده است. 

 علی علیپور، مهاجمی که تا پیش از این علیرغم حضوری جسته و گریخته در ترکیب پرسپولیس بیشتر نقش ایجاد فرصت برای دیگر مهاجمان را برعهده داشت، اکنون با اعتمادبنفسی قابل توجه شرایط را کاملا به سود تیمش کرده است. 

 گادوین منشا نیز دیگر بازیکنی است که علیرغم آماری نه چندان قابل توجه، به مهاجمی خطرناک در باکس دفاعی حریف تبدیل شده که در هفته گذشته و برابر ذوب آهن توانست بعد از هفته‌ها جشن گل خود را برگزار کند. 

 مهدی طارمی در حاشیه تمرین امروز با ثبت عکسی جالب توجه پیام شیرینی را به هوادارانش منتقل کرده است که نگران محرومیت او بودند؛ اشاره به دو مهاجمی که به خوبی طی این روزها توانسته‌اند بار هجومی پرسپولیس را به دوش بکشند.

علی علیپور

مهدی طارمی

گادوین منشا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی