مهلت 48 ساعته هافبک پرسپولیس به پایان رسید

مهلت 48 ساعته هافبک پرسپولیس به پایان رسید

هافبک پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد با این تیم نشده است.

به گزارش پیروزی دیلی به نقل از تسنیم، مسئولان باشگاه پرسپولیس در آخرین مذاکراتی که با مدیربرنامه‌های کمال کامیابی‌نیا داشتند ضمن کنار آمدن با همه خواسته‌های او به این بازیکن فرصت دادند تا ظرف 48 ساعت (تا پایان امروز) تکلیف خودش را با این باشگاه مشخص کند که این اتفاق رخ نداد.

 نکته قابل توجه اینکه باشگاه پرسپولیس حاضر بود برای تمدید قرارداد کامیابی‌نیا مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان به اضافه بخشیدن جریمه‌های گذشته او به این بازیکن پرداخت کند اما با این وجود کامیابی‌نیا حاضر به تمدید قرارداد نشده است. این در حالی است که او مدعی شده از تیم‌های ترکیه‌ای پیشنهاد دارد. ادعایی که برخی اعتقاد دارند بیشتر شبیه بازارگرمی برای بالا بردن رقم قرارداد است.


بدون شک اگر قرار باشد باشگاه پرسپولیس رقم قرارداد کامیابی‌نیا را بالاتر از رقم پیشنهادی فعلی ببرد آن وقت بقیه بازیکنان این تیم هم خواهان پول بیشتری خواهند شد و این موضوع تبدیل به معضلی برای باشگاه می‌شود.


گفته می‌شود یکی از تیم‌های شهرستانی پیشنهاد مالی خیلی خوبی به کامیابی‌نیا داده و مقصد نهایی او به احتمال زیاد همین تیم است هر چند این بازیکن پیش از هر چیز منتظر افزایش پیشنهاد مالی پرسپولیس است.

باید دید آیا واقعا این مهلت به پایان رسیده یا نه


پرسپولیس

کمال کامیابی نیا

محمد :
۱۴ خرداد ۹۷
واقعا درمانده ام که این افراد چه بازیها به سر تیم آورده اند!!!رضائیان،طارمی،محرمی،احمدزاده،مسلمان،وحالا کامیابی نیا.برای اینها باید چه کلمه ای را بکاربرد.از خاک به عرش رسیدند.!!!تیم را به خاک سیاه نشاندندوحالا کیفشونو میکنند وپست میذارند وبه شعور مردم توهین میکنند.این بدترین نسل پرسپولیس بود که دیدم.آیا بازیکنان تیم رقیب چنین  بی معرفتی را در حق تیمشان انجام دادند؟حیف از این مردم پابرهنه و فقیر که شمارا پوشاندند وبه نوائی رساندند،لااقل دروغ نگوئید!!!
ناخ :
۱۴ خرداد ۹۷
بابا ردش کنید بره تو نفت یادش نمیاد ذخیره بوده حتی منصوریان بازیش نمیداد حالا دم در آورده و ناز میکنه من تعجبم از اینه وقتی نور افکن بازیکن رقیب نورافکن میشه حتما حتما طاهر خوانی هم لااقل کامیابی نیا که میشه اگه باقریها وووو ..نشه گرشاسبی خواهشا سر قرارتون یادت نره و منت کشی هم نکن بذار آقاهه بره
دکتر نصیر :
۱۴ خرداد ۹۷
وقتی استقلال برای بازیکنی مثل شجاعیان 3 میلیارد هزینه می کنه بهتر بود کمال رو حفظ می کردیم با امثال ربیع خواه و ماهینی این فصل اوضاع تیم در هافبک دفاعی و دفاع اسفناک خواهد شد..استقلال امثال تیام و جباروف و حتی خیلی از ستاره های تیم ملی نوجوانان مثل قاعدی و صیاد منش رو با سقف قرار داد نخریده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی