توضیحات ترکاشوند درباره جذب روزبه چشمی و آخرین وضعیت بازیکنان اوکراینی تیم پرسپولیس

توضیحات ترکاشوند درباره جذب روزبه چشمی و آخرین وضعیت بازیکنان اوکراینی تیم پرسپولیس

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: مذاکره با چشمی را نه تایید می کنیم و نه تکذیب.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، محمد ترکاشوند درباره خبر مهم امروز مبنی بر حضور احتمالی روزبه چشمی هافبک دفاعی استقلال در پرسپولیس اظهار داشت: ما کارهای مربوط به نقل و انتقالات خود را به صورت سکرت جلو می بریم و دوست داریم هروقت خبری قطعی شد آن را اعلام کنیم. درباره آقای روزبه چشمی هم نه چیزی را تایید می کنم و نه تکذیب.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در پست هافبک دفاعی بازیکن می خواهیم. 4 گزینه مدنظر باشگاه هستند که 3 نفر آنها داخلی و یک نفرشان نیز خارجی است. البته بازیکن عراقی مورد نظر ما نیز قابلیت بازی در دو پست دفاع و هافبک دفاعی را دارد. همچنین پلی یانسکی دفاع اوکراینی ما نیز توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را دارد.
وی درباره آخرین وضعیت بازیکنان اوکراینی پرسپولیس گفت: طی یکی، دو جلسه ای که با آقای برانکو داشتیم ایشان صحبتی دال بر جدایی این نفرات نداشت و فعلا همه نفرات ما پرقدرت به تمرینات خود می پردازند. ترکاشونددر پایان گفت:ما برای قهرمانی در آسیا می جنگیم و ان شاالله همه توان خود را به کار خواهیم بست تا تیمی پرقدرت را روانه لیگ قهرمانان آسیا نماییم.

اوکراینی ها

ترکاشوند

روزبه چشمی

ایران :
۱۱ بهمن ۹۵
دلالوند، اوکراینی هارو پول گرفتی بستی ملت رو خر فرض نکن
سارا :
۱۱ بهمن ۹۵
نه تایید ن تکذیب میشه همون تایید!! روزبه موزبه نمیخوایما :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی