موضع سازمان لیگ درقبال دربی؛ امکان ندارد تاریخ سوپر جام عوض شود

موضع سازمان لیگ درقبال دربی؛ امکان ندارد تاریخ سوپر جام عوض شود

سازمان لیگ فوتبال ایران با تعویق زمان برگزاری دیدار سوپرجام مخالفت کرد. این در حالی است براساس اعلام مسئولان برگزاری دربی در آلمان، انجام این بازی قطعی است.

به گزارش پیروزی دیلی، سعید فتاحی درباره تداخل بازی دوستانه استقلال تهران و پرسپولیس با دیدار سوپر جام گفت: به هیچ وجه تاریخ سوپر جام را تغییر نمی دهیم. امکانش هم نیست که بخواهیم به خاطر یک دیدار دوستانه که هماهنگی اش فرق کرده است دیدار مهمی همچون سوپرجام را به زمان دیگری موکول کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در ادامه تصریح کرد: احترام زیادی برای مسئولان هر دو تیم قایلم. درخواست هایی هم شده تا بازی سوپرجام را به تعویق بیندازیم. اما امکان پذیر نیست. بازی های پرسپولیس با توجه به ادامه حضور این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فشرده است و حالا نمی توانیم بازی سوپرجام را هم به تعویق بیندازیم. دیدار دوستانه است و می توان این بازی را زمان دیگری هم برگزار کرد.

وی در ادامه افزود: آنها از ما اجازه خواستند بازی کنند. خودشان هم اعلام کردند از تاریخ ۲۲ تیرماه تا ۲۷ تیرماه به آنها اجازه دهیم تا بازی دوستانه ای در خارج از کشور انجام دهند. ما هم مخالفتی نکردیم. اما حالا نمی توانیم بی خیال سوپر جام شویم تا دربی در آلمان برگزار شود. باز هم تاکید می کنم بازی سوپرجام حتما برگزار می شود. اگر هم یکی از دو تیم در زمین مشابقه حاضر نشوند قطعا طبق قانون برخورد خواهد شد.

سازمان لیگ

سوپرجام

علیرضا هادیان :
۲۲ تیر ۹۶
قطعا ایشان متوجه شرایط حساس لغو بازی که پای دولت و نهادهای امنیتی دو کشور آلمان و ایران را برای هماهنگی این بازی وسط کشیده است نیستند و اینکه لغو این بازی پس از فیکس شدن آن چقدر می تواند در تخریب وجهه ایران در مجامع بین المللی تأثیرگذار باشد. از اول با برگزاری آن مخالف بوده ایم و ایکاش کمی با فراصت و دوراندیشی حتی مجوز بازی در ۲۵ تیرماه هم صادر نمی شد ولی الآن که از دو باشگاه و اسپانسر گرفته تا ارکان فدراسیون و وزارت ورزش و خارجه ایران و پلیس فدرال آلمان و فدراسیون آلمان و غیره در برگزاری این بازی عجیب غریب دخیل شده اند ، لغو آن ما را به بی کفایتی در برگزاری یک بازی دربی ساده در آلمان که در تهران به راحتی انجام می شود ، می تواند متهم کند. 
بجای امثال اسدی ، بنظر برخی افراد دیگرند که باید فدراسیون فوتبال را ترک می کردند. 
البته کوه شدن این کاه اولیه خود درس عبرتی شاید برای خیلی ها بشود که فکر می کردند تبعات این بازی یا لغو آن در حد یک بازی محلات ایران و یک برد و باخت ساده سرخآبی هاست. 
به هرجهت بعید میدانم مقامات دیگر کشور چون آقای فتاحی فکر کنند. شاید هم توان صحبت با کی ترامپ و گرفتن ۵ روز از زمان خارج از فیفادی اردوی اول وی را در خود نمی بینند که حاضرند آبروی یک کشور به سخره برود! 
عوض می شود اگر اراده بر انجام دربی در آلمان نزد مقامات ارشد ایران وجود داشته باشد. 
Ali :
۲۲ تیر ۹۶
روزنامه پیروزی  دست ازچاپلوسی برای طاهریوترکاشوند بردار به این دوتا اخطاربده  لغو سوپرجام یعنی خداحافظی هواداران با طاهریو ترکاشوند ‌. بقران تو عمرم چاپلوستر از شما واون عباس اسماعیل بیگی ندیدم  که ندقدم . یعنی ارزو کردم یه بار بیایید حرف حقو بزنید وبرعلیه طاهریو ترکاشوند دلال تیتر بزنید طاهری گوساله حالیش کنید کیسه کشا ازخداشونه که با بهونه دربی دوستانه پرسپولیسو از گرفتن یه جام دور کنند طاهری طوری سکوت کرده انگارنه انگارکه هواداران مخالفن بعدشم بی شر۴ تو مصاحبه هاش همش میگه سرمایه اصلی ما هوادارانمون هستن اگر هواداران سرملیه اصلیت هستن پس حرفشونو گوش کن تیمو برداربیار ازاوکراین و سوپرجامو برگزارکن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی