میناوند: پرسپولیس لخویا را ببرد می‌تواند قهرمان آسیا شود/ آقای کرار! از نظر فنی چیزی نداری، از ایران برو!

میناوند: پرسپولیس لخویا را ببرد می‌تواند قهرمان آسیا شود/ آقای کرار! از نظر فنی چیزی نداری، از ایران برو!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم پرسپولیس به انتقاد شدید از رفتارهای کرار جاسم، بازیکن عراقی تیم تراکتورسازی پرداخت.
مهرداد میناوند درباره عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ شانزدهم، اظهار داشت: من پرسپولیس‌های زیادی در مقاطع مختلف دیده‌ام، اما پرسپولیسِ امسال، پرسپولیس تاریخی بود. همه عوامل از هواداران و بازیکنان گرفته تا مدیریت و کادر فنی دست‌به‌دست دادند تا تیم به موفقیت برسد. فکر می‌کنم این پرسپولیس حالا حالاها در خاطرات می‌ماند. البته امسال دست‌اندازهای زیادی برای پرسپولیس ایجاد شد که فکر می‌کنم در فصل آینده هم این دست‌اندازها بیشتر می‌شود تا پرسپولیس به اهدافش نرسد. پرسپولیس واقعا تیم خوبی داشت و در لیگ قهرمانان آسیا هم اگر لخویا را ببرد، می‌تواند قهرمان این مسابقات شود. 

 وی با اشاره به احتمال حضور جواد نکونام در تیم تراکتورسازی به عنوان سرمربی و ورود او به عرصه سرمربیان، خاطرنشان کرد: این خیلی خوب است که نکونام و امثال او به عنوان سرمربی وارد فوتبال ما می‌شوند. جواد تجربه ارزشمند حضور در کنار کی‌روش را دارد و به‌راحتی نمی‌توان از کنار این مسئله حضور کرد، اما او باید صبر و حوصله زیادی به خرج بدهد، چون نمی‌تواند تا نیم‌فصل بازیکن بگیرد. علاوه بر توانمندی که جواد نکونام دارد، جو موجود تراکتورسازی یا می‌تواند او را موفق کند و یا او را از بین ببرد.  
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که سابقه بازی در کنار نکونام را دارد، تصریح کرد: اگر نکونام سرمربی تراکتورسازی شود و خدایی نکرده جواد در تراکتورسازی موفق نشود، یک نسل خوب از مربیان ما می‌سوزند. نکونام باید خیلی باهوش‌تر باشد. البته او خودش بهتر می‌داند، اما اگر من به‌جای نکونام بودم، این کار را نمی‌کردم. جواد پسر باهوشی است، اما همان‌طور که گفتم، اگر چنین پیشنهادی به من می‌شد، حداقل در این مقطع آن را قبول نمی‌کرد. از صمیم قلبم بهترین‌ها را برای او آرزو می‌کنم، چون جواد دوست خیلی خوبی برای من به حساب می‌آید.

 میناوند به انتقاد از رفتارهای کرار جاسم، بازیکن تیم تراکتورسازی پرداخت و گفت: چه زمانی که بازیکن بودم و چه زمانی که به عنوان مربی فعالیت می‌کردم، از این بازیکنان زیاد دیدم. شاید کرار با یک مربی خاص مشکل داشته باشد. مردم اینها را می‌بینند و واقعاً از این رفتارها خسته شده‌اند. کرار هیچ‌وقت از لحاظ اخلاقی خوب نبود، اما از عملکرد فنی او می‌شد دفاع کرد. خدا را شکر در این یک و نیم سال اخیر از لحاظ فنی هم چیزی ندارد. از طرفی دیگر هم مدام مصاحبه می‌کند و فوتبال و کشور ما را مسخره می‌داند و دل مردم ما را به درد می‌آورد.

 وی ادامه داد: به نظر من بهترین کار این است که کرار دیگر نباشد. امیدوارم هیچ‌وقت چنین بازیکنانی به فوتبال ما نیایند، چون هم با خودشان مشکل دارند، هم با تیمی که در آن بازی می‌کنند. آقای کرار! شما یک بازی، بازی می‌کنی، 5 بازی محرومی؛ خواهشاً دیگر برو!

میناوند

پرسپولیس-لخویا

کرار جاسم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی