میناوند: اشتباهات داور عمانی عمدی بود/ همه چیز برای پرسپولیس با بردن دربی به حالت طبیعی بر می‌گردد

میناوند: اشتباهات داور عمانی عمدی بود/ همه چیز برای پرسپولیس با بردن دربی به حالت طبیعی بر می‌گردد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اشتباهات داور عمانی که به اعتقاد من عمدی هم بود شیرازه پرسپولیس را از هم پاشید.

به گزارش پیروزی دیلی،مهرداد میناوند در گفت‌وگو  با اشاره به دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعاً‌ از تماشای این بازی و عملکرد پرسپولیس لذت بردم. پیش از این بازی به بازگشت پرسپولیس و جبران نتیجه بازی رفت امید داشتم. پرسپولیس هم بازی را واقعاً خوب شروع کرد و در دقایق ابتدایی با عملکرد خوبی که داشت چند موقعیت را روی دروازه حریف ایجاد کرد و موفق به گل‌زنی هم شد.

وی افزود: بازی اگر به همان شکل پیش می‌رفت مطمئناً تیم می‌توانست بازی رفت را جبران کند. اما اشتباهات داور عمانی که به اعتقاد من عمدی هم بود شیرازه پرسپولیس را از هم پاشید. داور با اشتباهاتش جلوی پیروزی و حتی فینالیست شدن پرسپولیس را گرفت. چرا که اگر آن اتفاق نمی‌افتاد پرسپولیس با 2 گل جلو بود و قطعاً با انگیزه‌ای که بازیکنان داشتند می‌توانست نتیجه را جبران کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: البته از این موضوع هم نگذریم که الهلال تیمی فوق‌العاده‌ حرفه‌ای بود اما این‌طور نبود که نتوانیم این تیم را ببریم.

میناوند در مورد انتقاداتی که از پرسپولیس می‌شود، تصریح کرد: واقعاً این انتقادات غیرمنصفانه است چون اگر بازی دیروز را با دقت دنبال کرده باشید می‌بینید که تیم برانکو برای هر دقیقه‌اش برنامه داشت.

وی اضافه کرد: متأسفانه هر زمانی که پرسپولیس بازی حساسی پیش رو دارد برخی‌ها که خودشان را خودی هم می‌دانند می‌آیند و به تیم ضربه می‌زنند. هواداران باید هوشیار باشند در حال حاضر در آستانه دربی قرار داریم و نباید شرایط تیم برهم بریزد. ما دربی را می‌ّبریم و مطمئناً بعد از دربی دوباره همه چیز به حالت نرمال برمی‌گردد و هواداران به پرسپولیس مانند قبل افتخار خواهند کرد.

میناوند درمورد انتشار برخی فیلم‌ها که بازیکنان پرسپولیس را در حال قلیان کشیدن نشان می‌دهد، تصریح کرد: ابتدا باید بگویم که بازیکن زندگی شخصی دارد و زندگی شخصی او هم به خودش مربوط می‌شود. اما او باید یکسری مسائل را در عموم رعایت کند. ابتدا باید ببینیم که تمام این حاشیه‌سازی‌ها از پرسپولیس ریشه‌اش به کجا بر می‌گردد. اینکه بازیکن را می‌ّبرند و قلیان به دستش می‌دهند و از او فیلم می‌گیرند تمام اینها به حاشیه‌سازی علیه پرسپولیس باز می‌گردد. شما دیدید که قبل از هر 2 بازی حساس برابر الهلال هم چه حاشیه‌هایی برای پرسپولیس ساختند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید پرسپولیس در چند بازی گذشته دچار افت شده، تصریح کرد: ابتدا این را بگویم که افت در فوتبال امر طبیعی است و رئال مادرید هم این افت را دارد. دوماً این افت به پرسپولیس تنها در بازی رفت برابر الهلال شاید صدق کند چون پرسپولیس در تمام بازی‌هایش فوتبال زیبایی ارائه داده است. در بازی رفت برابر الهلال هم متأسفانه خستگی می‌شد اسمش را گذاشت چرا که بازیکنان هر 10 روز یک بار سه بازی انجام می‌دادند. همه ما به این پرسپولیس افتخار می‌کنیم چرا که این تیم هم بازی‌های خوبی را انجام داده و هم نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم که تیم با روحیه بالایی آماده دربی شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: متأسفانه برخی مشکلات برای پرسپولیس به‌وجود آمده است. این تیم با این بازیکنان چند سال از نظر بازیکن بیمه است و به اعتقاد من محرومیت از نقل و انتقالات به تیم ضربه نمی‌زند. این پرسپولیس امسال هم مطمئناً قهرمان خواهد شد و سال بعد هم با همین نفرات در آسیا نتایج خوبی خواهد گرفت و با تجربه‌ای که امسال کسب کرد مدعی اصلی قهرمانی در آسیا خواهد بود.

میناوند در پایان اضافه کرد: امسال پرسپولیس تیم کاملی در آسیا داشت و اگر میزبانی داشتیم می‌توانستیم راحت‌تر به فینال برسیم. بازیکنان عربی از ورزشگاه آزادی و جو آن وحشت دارند. از طرفی سفرهای پر تعداد پرسپولیس برای برگزاری بازی‌های آسیایی در عملکرد بازیکنان در برخی مسابقات بی تاثیر نبود. سال بعد مطمئنا با میزبانی که داریم و تجربه‌ای که بازیکنان و تیم امسال کسب کردند، قهرمانی آسیا را به دست خواهیم آورد.

میناوند

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی