میناوند: این پرسپولیس می‌تواند تاریخ‌ساز شود/الاهلی ضعیف است؟ تیم های ضعیف حذف شده‌اند

میناوند: این پرسپولیس می‌تواند تاریخ‌ساز شود/الاهلی ضعیف است؟ تیم های ضعیف حذف شده‌اند

ملی پوش سابق پرسپولیسی ها معتقد است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیگر تیم ضعیفی وجود ندارد و هر هشت تیم حاضر قدرتمند هستند و برای قهرمانی به این مرحله رسیده اند. 

به گزارش پیروزی‌دیلی، مهرداد میناوند در رابطه با قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیسی ها در مرحله یک چهارم نهایی این جام به صحبت به پرداخت. وی در این باره گفت: 

 

دوست داشتم با العین بازی کنیم

به شخصه تمایل داشتم در مرحله یک چهارم نهایی در برابر تیم العین امارات قرار بگیریم اما این اتفاق نیفتاد، الاهلی عربستان هم حریف خوبی است، آنها از نظر فوتبالی یک تیم حرفه ای هستند و همانطور که پیش از این نیز دیدیم توانستند بازی های خوبی به نمایش بگذارند و به همین دلیل پرسپولیس باید کماکان در یارگیری و بستن تیم محکم و قدرتمند عمل کنند. 

 

الاهلی ضعبف است؟ تیم های ضعیف لیگ قهرمانان حذف شده اند

اکنون هشت تیم به این مرحله از لیگ قهرمانان رسیدند و این خیلی کودکانه است که بخواهیم بگوییم مثلا الاهلی تیم ضعیفی است و تیم های دیگر قوی تر هستند، اکنون تیم ها غربال شده اند و بهترین های آسیا به این مرحله رسیده اند و اگر تیم ضعیفی وجود داشت تا این مرحله حذف شده است. اکنون هشت تیم برتر آسیا که هر کدام از آنها برای قهرمانی امید دارند به یک چهارم نهایی رسیده اند. الاهلی تیمی خوب است که مهره ای مانند عمرالسوما را به همراه دارد، آنها تا پیش از آغاز بازی برابر پرسپولیس نیز قطعا به یارگیری خواهند پرداخت. 

  

می توانیم جواب کارشکنی عربستانی ها را در فوتبال بدهیم

تمام کسانی که من را می شناسند می دانند خیلی رک حرف هایم را می زنم، من به شدت ناسیونالیست و نسبت به کشورم متعصب هستم، من هم نظری مانند خیلی از ایرانی های دیگر نسبت به عربستانی ها دارم و فکر می کنم تنها در فوتبال می توانیم انتقام خیلی چیزها از جمله ماجرای مربوط به حجاج و ... را از آنها بگیریم، آنها از نظر فوتبالی و غیرفوتبالی همه کار کردند تا در برابر کشور ما قرار بگیرند و حالا می توانیم در محیطی ورزشی آنها را با شکست مواجه کنیم و در برابر تمام کارشکنی های آنها جواب دندان شکنی بدهیم. 

 

این پرسپولیس می تواند تاریخ ساز شود

این پرسپولیس می تواند تاریخ ساز شود، تیم برانکو استخوان بندی دارد و به بلوغ کامل تاکتیکی رسیده است، تک تک بازیکنان در کنار یکدیگر می دانند چه باید بکنند و به همراه مدیران و مربیان موفق شدند یک پرسپولیس رویایی بسازند، دو سال است که خیالمان از هرکدام از دیدارهای این تیم راحت است و در صورتی که بازنده زمین را ترک کنند باز هم با یک بازی تماشاگر پسند این کار را می کنند. همه ما هواداران این تیم به این پرسپولیس افتخار می کنیم. 

  

جز ایران، تمام کشورهای منطقه ناامن هستند

خیلی متاسفم که باز هم نمی توانیم در بازی های لیگ قهرمانان از میزبانی خود استفاده کنیم، یعنی عربستانی ها با یک دهن کجی به ما، میزبانی ما را گرفتند و نمی دانم چرا مدیران عالیرتبه فوتبال ایران در این باره هیچ کاری نمی کنند، ناامنی در تمام کشورهای منطقه موج می زند اما در ایران کوچکترین مشکل تروریستی به وجود نمی آید، نمی دانم چرا باید کشور ما ناامن جلوه داده شود و میزبانی مان را به خاطر اختلاف با عربستانی از ما بگیرند. آنها که قدرت این کار را دارند حتما در چیزهای دیگری مانند داوری ها نیز دخالت خواهند کرد و مسئولان ما باید حق مان را بگیرند تا آنها پرروتر از اینی که هستند نشوند. هواداران ما با یک لیزر و عکس مذهبی جریمه می شوند اما در ورزشگاه های آنها می بینیم که عکس های چند متری رهبران شان را می آورند و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با آنها کاری ندارد. 

 

از وزیر ورزش بابت تمایل به ثبات در ورزش، ممنونم 

در پایان صحبت هایم می خواهم به عنوان یک ورزشی و از آن مهمتر یک هوادار از آقای سلطانی فر، وزیر ورزش تشکر کنم، متاسفانه بعضی ها به دنبال این بودند تا زحمات طاهری را نادیده بگیرند و او را مجبور به استعفا کنند اما وزیر ورزش با درایت به میدان آمد و مانع از به هم ریختن مدیریت پرسپولیس شد، ای کاش ورزش ما به این ثبات عادت کند و امیدواریم حداقل با باقی ماندن آقای روحانی در چهار سال آینده نیز باز هم ثبات را در ورزش ببینیم، هیچ ایرادی ندارد یک مدیر، مربی و یا حتی بازیکن خیالشان از بابت چند سال پیش رو راحت باشد و با برنامه ریزی به کارهایشان بپردازند.

میناوند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی