میناوند: درگیری های رحمتی با مربیان سابقش را مرور کنید تا به شخصیتش پی ببرید

میناوند: درگیری های رحمتی با مربیان سابقش را مرور کنید تا به شخصیتش پی ببرید

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از عملکرد دروازه‌بان استقلال پرداخت.


به گزارش پیروزی دیلی، مهرداد میناوند درباره برد استقلال در دربی هشت‌وچهارم تهران اظهار داشت:پرسپولیس دیروز بازی را خوب شروع کرد، اما استقلال در طول بازی فقط سه فرصت داشت که آنها را هم به گل تبدیل کرد. واقعاً نمی‌دانم که در طول چند دقیقه چه اتفاقی افتاد، اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، این است که از هواداران تیم پرسپولیس عذرخواهی کنیم.

  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد درگیری سیدمهدی رحمتی و سید جلال حسینی در دقایق پایانی دربی، گفت: همه بازی را دیدند و متوجه کار زشت سیدمهدی رحمتی شدند. دروازه‌بان تیم استقلال از همان دقایق اولیه نیمه دوم، روی اعصاب بازیکنان و هواداران پرسپولیس بود. رحمتی همیشه شخصیتش را نشان داده و در این بازی هم بیشتر با شخصیت او آشنا شدیم. شما بروید درگیری‌هایی را که این آقا با مربیان سابقش و کادر فنی تیم ملی داشت، مرور کنید، آن‌وقت می‌توانید به شخصیت واقعی رحمتی پی ببرید. سیدجلال حسینی واقعاً بازیکن آرام و باشخصیتی است، اما ببینید رحمتی چه کارهایی کرده که او هم مجبور شده است چنین واکنشی نشان بدهد.

«همیشه شعبان، یک‌بار هم رمضان»، وی با بیان این جمله ادامه داد:استقلال بهتر بازی کرد و بازی را برد، این سه امتیاز هم نوش جان‌شان. به هر حال آنها شش سال بود که نمی‌توانستند در دربی پیروز شوند، ولی یک برد در دربی که این بچه‌بازی ها را ندارد. پرسپولیس اگر کمی زودتر به گل دوم می‌رسید، می‌توانست در این بازی هم برنده شود. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با قهرمانی بتوانند باخت در دربی را جبران کنند.

دربی

رحمتی

میناوند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی