میناوند: طارمی آقای گل می‌شود/ روی او فشار بود

میناوند: طارمی آقای گل می‌شود/ روی او فشار بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اعتقاد دارم مهدی طارمی آقای گل می‌شود و از گلزنی او برابر پیکان خوشحال شدم.

به گزارش پیروزی دیلی، مهرداد میناوند درباره خوشحالی زیادی که بعد از گل طارمی مقابل پیکان در ورزشگاه داشت، اظهار کرد: علیپور یا دیگر بازیکنان گل بزنند همیشه از گل‌های پرسپولیس خوشحال می‌شوم اما چون اعتقاد دارم مهدی طارمی آقای گل می‌شود و خیلی روی او فشار بود، خوشحال شدم.

وی تصریح کرد: بالاخره گل برای پرسپولیس بوده و نام‌ها در زمین بازی نمی‌کنند. یک تیم است که به میدان می‌رود و پرسپولیس از همه بالاتر قرار دارد.

میناوند با بیان اینکه پرسپولیس مقابل پیکان سوار بر بازی بود، گفت: امروز تیم همه کار کرد و فرصت‌های زیادی از دست دادیم اما ای‌کاش این اتفاقات در اواخر بازی نمی‌افتاد. آقا مجید جلالی مربی من بوده و از طرف دیگر با بازیکنان پیکان ارتباط دارم.

اقای گلی

طارمی

میناوند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی