میناوند:فکر می کردم 6 گل به تراکتور بزنیم

میناوند:فکر می کردم 6 گل به تراکتور بزنیم

پیشکسوت پرسپولیس گفت:بحث دربی با بازی تراکتور فرق می کند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مهرداد میناوند درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:تیم قهرمان امروز به میدان رفت.دم بچه ها و هواداران گرم.فوق العاده کار کردند.امروز افتخار کردیم پرسپولیسی هستیم.

وی درباره اینکه آیا فکر می کرد پرسپولیس سه گل بزند گفت:صد در صد.من فکر می کردم 6 تا به تراکتور می زنیم. میناوند درباره دربی اظهار داشت:بحث دربی با بازی تراکتور فرق می کند.استقلال هم شرایط خود را پیدا کرده و بازی سختی است.در مجموع فکر می کنم استقلال برنده شود.

مهرداد میناوند

پرسپولیس-تراکتور

بهنام. :
۱۷ بهمن ۹۵
جمله اخرش که نوشته در مجموع فکر میکنم استقلال برنده شود، اشتباه تایپی شما بود که نظر مهرداد؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی