میناوند: می‌توانیم صعودمان را با شکست ازبکستان قطعی کنیم/کی روش مربی بزرگی است

میناوند: می‌توانیم صعودمان را با شکست ازبکستان قطعی کنیم/کی روش مربی بزرگی است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: صعود ما به جام جهانی قطعی است اما امیدوارم قاطعانه، با امتیاز بالا و به عنوان تیم نخست گروه به جام جهانی برویم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، مهرداد میناوند درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چین به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: بازی خوبی بود و با نظم بازی کردیم. نظمی در بازی کردن تیم ایران وجود دارد که نمی‌توان از آن گذشت. چین سال‌هاست فوتبال خود را حرفه‌ای کرده و سرمربی چین هم بسیار بزرگ بود. فکر می‌کنم تیم ملی روند قابل قبولی به نمایش گذاشت و پیروزی حق تیم ما بود. ما قدم‌های بلندی برداشته‌ایم، صعود ما به جام جهانی قطعی است اما امیدوارم قاطعانه، با امتیاز بالا و به عنوان تیم نخست گروه به جام جهانی برویم، چون در رده‌بندی فیفا نیز تأثیر زیادی دارد. 

 وی با بیان اینکه باید با تیمی منسجم به جام جهانی برویم، اظهار داشت: می‌توانستیم مقابل چین به گل‌های بیشتری برسیم. امتیازات مسابقه‌های خانگی مقابل صد هزار تماشاگر بسیار مهم است. تیم ما باهوش بازی کرد و برنامه‌ریزی داشت. هرچند با برخی کارهای کی‌روش موافق نبودم و فکر می‌کنم برخی بازیکنان می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند اما او مربی بزرگی است. فکر می‌کنم می‌توانیم صعودمان را با شکست ازبکستان قطعی کنیم. 

 بازیکن پیشین تیم ملی درباره صحبت‌های کی‌روش در نشست خبری و اینکه گفت مردم می‌دانند چه کسانی در ایران، فوتبال را در دست دارند، خاطرنشان کرد: هر سرمربی در هیچ جای دنیا، نمی‌تواند هر حرفی را بزند. کی‌روش مربی بزرگی است و در تیم‌های بزرگی فعالیت کرده، اما باید محدودیت‌هایی برای برخی مصاحبه‌ها داشته باشد. البته شکی نیست در اینکه فوتبال ما، فوتبال پاکی نیست.

تیم ملی

میناوند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی