میناوند:پرسپولیس خیلی حرفه‌ای بازی کرد/ شاگردان برانکو نباید الوحده را دست‌کم بگیرند

میناوند:پرسپولیس خیلی حرفه‌ای بازی کرد/ شاگردان برانکو نباید الوحده را دست‌کم بگیرند

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا قوی هستند و الوحده هم قطعاً تیم خوبی است.

 

مهرداد میناوند در خصوص تساوی یک-یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس خیلی حرفه‌ای بازی کرد و با توجه به اینکه الهلال یکی از بهترین و باتجربه‌ترین تیم‌های آسیاست، پرسپولیس جلوی این تیم عالی ظاهر شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازی را به خوبی اداره می‌کرد و پرس سنگینی داشت که اجازه بازی به الهلال نمی‌داد. در نیمه دوم موفق به گلزنی شدند که روحیه تیم خیلی بالا رفت ولی متأسفانه گل دوم را  دریافت کرد و به نتیجه تساوی رضایت دادند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: الهلال در گروه D یکی از بهترین تیم‌هاست ولی پرسپولیس نشان داد از این تیم چیزی کم ندارد.

میناوند در رابطه با بازی بعدی پرسپولیس مقابل الوحده امارات خاطرنشان کرد: همه تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کنند قوی هستند و الوحده هم قطعاً تیم خوبی است و پرسپولیس نباید این تیم را دست‌کم بگیرد.

وی در پایان گفت: با حضور سید جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا خیال طرفداران راحت است و مطمئن هستم اگر تیم برانکو همین روند را ادامه دهد، از این مسابقات سربلند بیرون می‌آید.

 

الوحده

میناوند

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی