مین: ۸ بازی بدون باخت تیم ملی ایران، رکوردی بزرگ است/ می‌خواهیم برنده بازی باشیم

مین: ۸ بازی بدون باخت تیم ملی ایران، رکوردی بزرگ است/ می‌خواهیم برنده بازی باشیم

بازیکن تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: می‌خواهیم با ارائه یک نمایش خوب مقابل تیم ملی ایران برنده شویم.
به گزارش پیروزی دیلی، سون هیونگ مین، بازیکن باشگاه تاتنهام انگلیس که امروز (دوشنبه) جهت رویارویی با ایران در هفته نهم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه به اردوی تیم ملی فوتبال کره‌ جنوبی پیوست در جمع خبرنگاران کره‌ای گفت: بازی با ایران همواره خوب است و دیدار رفت را واگذار کرده بودیم. می‌خواهیم با ارائه یک نمایش خوب برنده باشیم. 

 این ملی‌پوش کره‌جنوبی درباره افتخار تیم ملی فوتبال ایران به هشت بازی بدون شکست و عدم دریافت حتی یک‌گل در دیدارهای انتخابی مرحله نهایی جام‌جهانی 2018 روسیه گفت: این واقعا رکوردی بزرگ است. البته ما (بازیکنان کره‌جنوبی) باید درباره بازی با ایران صحبت بکنیم و در طول آن هماهنگ باشیم. فضاسازی زیاد و مراقب بازیکنان ایران بودن چیزی است که شین تائه‌یونگ (سرمربی) از ما می‌خواهد. من این سبک فوتبال تائه‌یونگ را می‌پسندم و شخصا به دنبال آن در تیم ملی کره‌جنوبی هستم.

 تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران ساعت 16:30 پنجشنبه هفته جاری در بازی هفته نهم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه از گروه A آسیا به مصاف هم می‌روند. ایران 20 امتیازی به عنوان صدرنشین گروه پیش از این صعود خود را قطعی کرده و کره‌جنوبی با 13 امتیاز رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

ایران-کره جنوبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی