می ترسند این پرسپولیس دوباره برخیزد/ هوادار به هوش باش؛ حمایت،حمایت،حمایت

می ترسند این پرسپولیس دوباره برخیزد/ هوادار به هوش باش؛ حمایت،حمایت،حمایت

آنهایی که بردهای متوالی و مقتدرانه و رکورد شکنی های پرتکرار تیم برانکو در این سالها حسابی آزارشان داده فرصتی یافته اند برای تسویه حساب و دست در دست هم با تمام توان در حال تخریب پرسپولیس هستند.

یادداشت سردبیر-حسین قدوسی


شمشیرها از غلاف بیرون آمده.تیشه را برداشته اند برای زدن ریشه پرسپولیس؛ تیمی که در سه فصل اخیر با برانکو و شاگردانش رکوردها را از پی هم شکسته و یک جام را با تفاضل گل از دست داده و  جامی دیگر را قاطعانه و زودهنگام فتح کرده و تا نیمه نهایی آسیا هم پیش رفته می تواند راحت تر از فصل قبل دوباره قهرمان لیگ شود و جام حذفی را هم فتح کند و در آسیا هم حداقل مقابل الهلال اعاده حیثیت کرده و دوباره در فصل جدید لیگ قهرمانان بدرخشد.این تیم که بازیکنانش تاثیری 64درصدی در صعود زودهنگام و قاطعانه تیم ملی به جام جهانی داشته کلکسیونی است از ستاره های جوان و باتجربه ای که با هم به اوج هماهنگی رسیده اند و ادامه این روند نان خیلی ها را آجر خواهد کرد.

 

این تیم با این توان و  قدرتی که دارد جام ها را یکی پس از دیگری فتح می کند و این باب میل خیلی ها نیست.این خیلی ها، خیلی ها هستند؛ از مخالفان برانکو گرفته تا آنهایی که با تک تک عوامل باشگاه و تیم مشکل و خصومت دارند و چشم شان را به روی علاقه میلیون ها هوادار بسته و نمی خواهند و نمی توانند ادامه این اقتدار را تحمل کنند.این خیلی ها،خیلی ها هستند؛ از مقام مسوول گرفته تا پرسپولیسی و غیرپرسپولیسی هایی که اقتدار این تیم شده بلای کابوس روز و شب شان.

 

......و حالا پس از حکم فیفا و شکست سنگین و تلخ مقابل الهلال وقت آن رسیده.وقت زمین گیر کردن تیمی که زمین خورد.وقت تصمیم سازی،خط و خط دهی، حاشیه و شایعه سازی و زدن تیمی که  به زعم مخالفانش نباید بلند شود چرا که آنها براین باورند اگر این پرسپولیس بعد از باخت چهارگله در ابوظبی دوباره برخیزد دمار از روزگارشان درخواهد اورد و دوباره کابوس شان را تکرار و تکرار خواهد کرد.پس باید زد، با تمام توان هم همه ارکان این تیم را زد.با حاشیه سازی،شایعه پراکنی،زیر و رو کردن پرونده های جدید و قدیمی.با خبرسازی و خلاصه هر راه و روشی.

 

حالا آنهایی که بردهای متوالی و مقتدرانه و رکورد شکنی های پرتکرار تیم برانکو در این سالها حسابی آزارشان داده فرصتی یافته اند برای تسویه حساب و دست در دست هم با تمام توان در حال تخریب پرسپولیس هستند و ما اگر دقایقی بعد از آن شکست کابوس وار در ابوظبی بارها خواهان حمایت همه جانبه و باتمام وجود هواداران و پیشکسوتان و خانواده بزرگ پرسپولیس از این تیم رویایی شدیم به این دلیل بود که این روزها و این تکاپوها را پیش بینی می کردیم.

 

 

حالا وقت جنگ است و راه برون رفت از این بحران و پیروزی در این جدال ناجوانمردانه هیچ چیزی نیست جز اتحاد،همدلی،حمایت،حمایت و حمایت. من و تو ما می شویم ارتش سرخ پرسپولیس دمار از روزگار آنهایی که می خواهند پرسپولیس مان از مسیر موفقیت خارج شده و در بحران سازی های شان گرفتار شود درخواهد آورد.پس ما هم دست در دست هم می دهیم و باید هوشیار و آگاه تر از قبل شده و بدانیم اگر مخالفان قسم خورده پرسپولیس و این تیم فرصت را غنیمت شمرده و به نوعی متحد شده اند حالا نوبت ما هم هست؛نوبت عاشقی هواداران.

حمایت از پرسپولیس

هوادار

امید :
۱۴ مهر ۹۶
تیمی که مسئولینش بعد از این گندی که بالا آوردند قایم شدند و هیچ کجا پاسخگو نیستند چجوری توقع حمایت دارید!!؟ آقای طاهری کجاست!!؟ اشکان دژاگه چرا جذب نمیشه!!؟ ما که بازیکن آزاد میتونیم بگیریم چرا نشستید و تماشا می کنید!!؟ مسئولین کجا هستند که لااقل به تمرین تیم بروند و به تیم روحیه بدهند. آیا باخت در بازی برگشت مقابل الهلال و حذف مفتضحانه را قبول کردند!!؟ تا همینجاش هم حمایت هواداران بوده. پس آقایون چیکاره هستند!!؟ من عزم جدی برای جبران را از مسئولین نمی بینم.
سهراب :
۱۳ مهر ۹۶
هستم من  ... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی