ناظر بازی حق دارد عصبی شود ولی مربی نه!

ناظر بازی حق دارد عصبی شود ولی مربی نه!

ناظر بازی علیه مربی خارجی پرسپولیس گزارش رد کرده و پانادیچ 3 جلسه محروم شده است.
به گزارش پیروزی دیلی، عده‌ای می‌گویند جلال مرادی، پانادیچ را تهدید کرده که 6 ماه او را محروم می‌کند که البته چون چیزی را به گوش خودمان نشنیده‌ایم، تأیید نمی‌کنیم ولی سؤال اینجاست که چه کسی باید جلال مرادی را محروم کند؟ پانادیچ هرکاری کرده، آدم که نکشته، نهایتاً بد صحبت کرده و حرفی زده که نباید می‌زده اما آیا خود آقای جلال مرادی تمام حرکات‌شان درست است؟ آیا به هر دلیلی (درست یا غلط) عصبی نمی‌شوند؟ چطور می‌شود که پانادیچ حق عصبانی شدن نداشته باشد ولی آقای مرادی هر وقت دلشان خواست عصبانی شوند و گزارش رد کنند؟ 

مشکل عمده داوری‌ها عدم نظارت است و حالا با مشکل جدیدی به نام خود ناظران مواجه هستیم و معمولاً نظارتی روی خود ناظر نیست. در جریان مسابقات هم که آن پنالتی‌های مضحک را برای پیکان و ذوب‌آهن می‌گیرند و آقای اصفهانیان در نقش بتمن ظاهر می‌شود و می‌گوید پنالتی نبود! خب وقتی از کره ماه هم پیدا بود که آن دو صحنه پنالتی نیست، شفاف‌سازی رئیس کمیته داوران چه سودی دارد؟ ایشان اگر می‌خواهند کاری بکنند حداقل باید یک تذکر خشک و خالی به جلال مرادی بدهند و البته ماجرای محرومیت پانادیچ را هم بررسی کنند. حتی ضرورت دارد کمیته اخلاق به این قضیه ورود کند تا حداقل جلوی یکسری از مسائل گرفته شود. این وسط بحث ما فقط شخص پانادیچ نیست که به ناحق محروم شده بحث این است که جلوی یکسری از مسائل باید گرفته شود و البته آقای مرادی هم بپذیرند که گاهی که چه عرض کنیم، خیلی وقت‌ها مثل پانادیچ عصبانی می‌شوند.

ایگور پانادیچ

محرومیت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی