نامه سرگشاده برای آقای کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری

نامه سرگشاده برای آقای کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری

عبدالصمد ابراهیمی نامه‌ای سرگشاده برای رئیس کمیته داوران نوشته است.
جناب آقای کامرانی فر با سلام و احترام قطعا استحضار دارید که برای تخریب یک نفر کافی است به اشتباه و به شکل بد از او دفاع کنید.
همگان آگاهند که در راستای پوشش تصمیم فاجعه آمیز داور محترم ، روی اخطار گرفتن باتیستا اصرار می ورزید اما چنین دفاعی فقط اعتماد همگان را نسبت به شخص شما و ارکان داوری فدراسیون، متزلزل می سازد وگرنه هیچ شنونده و بیننده عاقلی را همسو با نظر خود نخواهید یافت. مدتهاست اشباح خیالی و موهوم و خرزو خان های ناپیدا درون زمین های فوتبال مان یافت شده اند که سبب زحمت برخی داوران محترم شده و خطا و آفسایدهایی را می گیرند یا نمی گیرند که شخص فاعل یا مفعولش را فقط خودشان می بییند و ما جماعت عوام فوتبال هنوز به آن درجه از بصیرت نرسیده ایم تا چشم حقیقت بین مان به تماشای آن نفرات بیست و سوم مستطیل سبز،روشن شود.

احمد صالحی مرتکب اشتباهی شد که قابل دفاع نیست و بدتر از آن اشتباه ، عملکرد شماست که تلاش دارید کارت را متوجه باتیستا بدانید و دروغ بزرگی را اشاعه بدهید و بگویید که اعتراض کلامی این بازیکن به زبان فارسی عامل آن کارت است. خود را اسیر این چنبره غلط نکنید و بدانید روزی همین باتیستا در سرزمین خودش و در محافل دوستانه شان جوک هایی را در مورد شما و صالحی و فوتبال مان می گویند و قاه قاه می خندند. اجازه بدهید حسن کامرانی فر در ذهن ما همان کمک داور مقتدر و دوست داشتنی باقی بماند و از او چهره ای نسازید که تماشایش در آیینه سبب شرمساری خودتان هم باشد.فوتبال ما با عدم صداقت به جایی نمی رسد.مسیر دفاعیه تان را تغییر بدهید لطفا. اشتباهی رخ داده است.آن را بپذیرید مانند همان دو پنالتی عجیبی که همه دیدند الا داور بازی.مانند دهها اشتباه فاحش هفته های اخیر.ما به خودمان قبولانده ایم که تصمیمات " شاخ سبز کن بر فرق سر" توسط داوران علیه پرسپولیس ، جزء که نه بخش جدانشدنی و اصلی لیگ ماست.شما هم بپذیرید و بیایید دور هم از این همه فاجعه افسوس بخوریم و روزگار بگذرانیم. زیاده عرضی نیست.آقا فریدون اگر میان همه مشغله هایش فرصتی برای دیدارتان داشت و او را دیدید روی ماهش را ببوسید. باقی بقایتان.

عبدالصمد ابراهیمی

اشتباهات داوری

صمد ابراهیمی

کامرانی‌فر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی