نامه AFC به کمیته مجوز حرفه ای رفته/ تلاش برای جلوگیری از حذف یک تیم ایرانی ادامه دارد

نامه AFC به کمیته مجوز حرفه ای رفته/ تلاش برای جلوگیری از حذف یک تیم ایرانی ادامه دارد

تلاش برای جلوگیری از حذف یک تیم ایرانی ادامه دارد.
به گزارش پیروزی دیلی، احتمال اینکه ای اف سی با حضور استقلال در لیگ قهرمانان اسیا موافقت نکرده باشد وجود دارد. استقلال فصل قبل گزارش مالی غیر واقع به کنفدراسیون ارائه کرده بود که ناظران ای اف سی متوجه آن شده و بسیار هم ناراحت شده اند. همچنین برخی بازیکنان سابق استقلال مدارک مطالبات و احکام خود از کمیته استیناف را به کنفدراسیون گزارش کرده بودند ولی مطالبات انها هنوز پرداخت نشده.

به گفته فتاحی رئیس کمیته مسابقات پرسپولیس سه و استقلال پنج میلیارد بدهی را می بایست تسویه می کردند. این مبلغ با احتساب ارجاع دادن مطالبات برخی طلبکاران به تجدید نظرخواهی ویژه اعلام شده بود. با این وجود سرخابی ها بدلیل عدم برخورداری از نقدینگی اقدام به توافق با طلبکاران نکردند اما تراکتورسازی با سی طلبکار خود توافق کرد و بدهی سه و نیم میلیاردی اش را در شرایطی که امسال هفت و نیم میلیارد بابت شاکیان فیفایی پرداخت کرده تسویه کرد. آن هم در حالی که تراکتور درامد کمتری نسبت به سرخابی ها از محل اسپانسر داشته و دارد. خوشبختانه تاکنون طلبکاران پرسپولیس مطالبات خود را به کنفدراسیون گزارش نکرده اند. سرخابی ها به جای ارائه توافق یا مفاصا حساب با طلبکاران اقدام به ارائه سفته به سازمان لیگ به عنوان ضمانت در پرداخت کرده و مسئولان وزارت ورزش،فدراسیون و دو باشگاه نیز برهمین مبنا از حل مشکل طلبکاران خبردادند که با اعتراض گسترده طلبکاران بویژه شاکیان استقلال همراه بود. حال باید دید ایا استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانان است؟

حمیرا اسدی از کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال این خبر که ای اف سی با حضور یکی از تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان موافقت نکرده را رد کرده و گفته چنین نامه ای دریافت نکرده ایم اما خبرداریم شدیم این نامه به کمیته مجوز حرفه ای داده شده نه کمیته بین الملل.با این وجود تلاش برای تکذیب ارسال چنین نامه ای اغاز شده چون حذف یک تیم دردسرهایی را به همراه دارد و تلاش می شود کنفدراسیون را متقاعد کنند این تیم حذف نشود.

**حسین قدوسی

afc

تیم های ایرانی

حسین قدوسی

لیگ قهرمانان آسیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی