نبی: می‌توانیم به دور دوم جهام جهانی صعود کنیم

نبی: می‌توانیم به دور دوم جهام جهانی صعود کنیم

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: صحبتی از حضور من در پرسپولیس مطرح نیست.
به گزارش پیروزی دیلی، مهدی محمد نبی در رابطه با قرعه ایران در جام جهانی اظهار داشت: تیم ما همیشه مقابل تیم‌های قدرتمند و تاریخ‌دار نتایج تاریخی کسب می‌کند. معتقدم که می‌توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم.

 وی در مورد تفاوت پرتغال ۲۰۰۶ با پرتغال ۲۰۱۶ اظهار داشت: این پرتغال نسبت به تیم ۲۰۰۶ جوان‌تر شده و تیم خوبی است، اما آن پرتغال تیم قدرتمندی بود. البته تیم ما نسبت به دوره قبل جوان‌تر شده است. 

 نبی در مورد اینکه سال ۲۰۰۶ مردم و رسانه‌ها مردم توقع صعود داشتند و همین موضوع باعث ایجاد فشار روی تیم ملی شد، خاطر نشان کرد: هم رسانه‌ها و هم فدراسیون و وزارت ورزش باید تدارک خوبی ببینند و امکانات خوبی هم باید برای تیم ملی در نظر گرفته شود. البته نباید فشار روی تیم ملی باشد. مردم و صدا و سیما هم مثل همیشه یار دوازدهم تیم ملی باشند. 

 دبیر کل پیشین فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود وی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس است، گفت: این صحبت‌ها مطرح نیست. گرشاسبی که کارش را در پرسپولیس می‌کند و من هم کار خودم را انجام می‌دهم.

تیم ملی

جام جهانی 2018

نبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی