نریمان جهان:من هواداران تبریزی را دوست دارم/مصدومیتم برطرف شده

نریمان جهان:من هواداران تبریزی را دوست دارم/مصدومیتم برطرف شده

هافبک تیم پرسپولیس گفت:من هواداران تبریزی را دوست دارم و آنهاهم من را دوست دارند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی،سامان نریمان جهان پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: خداراشکر می کنیم این بازی را بردیم این قهرمانی را تقدیم می کنیم به هواداران عزیزمان . بعد از 10 سال به آنچه که می خواستیم رسیدیم. در آسیا هم هدف مان این است از گروه صعود کنیم و در نهایت به قهرمانی اسیا برسیم. 

وی درباره فحاشی هواداران تبریزی و سنگ پرانی آنها گفت: من به این مسایل کاری ندارم من هواداران تبریزی را دوست دارم و آنهاهم من را دوست دارند اگر چند نفری چیزی گفتند شاید برادرانه چیزی گفتند و خاطرات خوبی با آنها دارم. 

 هافبک پرسپولیس درباره سقوط ماشین سازی گفت: ماشین سازی تیم خوبی بود در همان نیم فصل اول که بودم ماشین سازی در 5، 6 تیم اول جدول بود هم بازیکنان خوب بودند و کادر فنی حتی می توانستند تیم مدعی باشند باید بررسی کنند که دلیل سقوط شان چه بوده است. 

 نریمان جهان درباره مصدومیت خود بیان داشت: در تمرینات لگن من آسیب دیده بود الان خداراشکر مصدومیتم برطرف شده و می توانم بازی کنم.

نریمان جهان

پرسپولیس-ماشین‌سازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی