نریمان جهان:می توانم بیشتر بازی کنم/ پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود

نریمان جهان:می توانم بیشتر بازی کنم/ پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود

هافبک پرسپولیس گفت:اگر موقعیت های ما نیمه اول گل می شد، بیشتر گل می زدیم.

به گزارش پیروزی دیلی، سامان نریمان جهان در رابطه با برتری پرسپولیس مقابل الوحده امارات اظهار داشت: خیلی خوشحالم. انشاالله بردهای ما همینطور ادامه داشته باشد. نیمه اول خیلی موقعیت از دست دادیم. بازی اول است و این اتفاقات پیش می آید. مهم این است که بعد 2  بر یک خوب برگشتیم و بازی را بردیم. این  بزرگی تیم را نشان می دهد.

وی درباره شرایط خودش افزود: من سعی می کنم نظر مربی را جلب کنم. اگر بیشتر بازی کنم، می توانم بیشتر کمک کنم. با این حال نظر برانکو مهم است.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: هر روز خوب تمرین می کنم و تلاش می کنم که نظر برانکو را جلب کنم. هر چیزی که قسمت باشد و برانکو بخواهد. یک دقیقه یا 10 دقیقه فرقی نمی کند و به زمین می روم.

نریمان جهان در ادامه بیان داشت: الوحده ضعیف تر از تیم ما بود. اگر موقعیت های ما نیمه اول گل می شد، بیشتر گل می زدیم.

وی در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: در  لیگ که صددرصد قهرمان هستیم. در آسیا هم کار خیلی سختی در پیش داریم. تیم های قدری حضور دارند اما ما نشان دادیم که می توانیم برای قهرمانی در آسیا هم برویم.

قهرمانی آسیا

نریمان جهان

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی