نریمان جهان 4 تایی کرد، طارمی حماسه ساخت

نریمان جهان 4 تایی کرد، طارمی حماسه ساخت

8 سرخپوش و 7 استقلالی سابقه گلزنی به تیم رقیب را دارند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، دربی همیشه برای هواداران دو تیم معنا و مفهوم خاصی دارد. از گلزنان دربی گرفته تا مربیانی که فاتح این بازی بزرگ می شوند، برای همیشه در تاریخ ثبت خواهند شد و تا سالها اسمشان بر سر زبان ها خواهد بود. از روزها پیش از بازی، هواداران دو تیم سعی می کنند نتیجه و گلزنان دربی را پیش بینی کنند. از روزها قبل کری ها آغاز می شود و حساسیت ها روز به روز زیادتر می شود. بسیاری از هواداران برای پیش بینی نتیجه و گلزنان دربی های قبل را ملاک قرار می دهند و بعضی دوست دارند بازیکن مورد علاقه خودشان گل بزند. 
به بهانه دربی 84 بازیکنان حاضر در دو تیم که سابقه گلزنی به تیم مقابل(در تیم های مختلف) را دارند مورد بررسی قرار داده ایم: 

خاطرات تلخ استقلال از 7 پرسپولیسی 

_سامان نریمان جهان(4گل); او تنها بازیکن پرسپولیس است که در فصل جاری موفق به باز کردن دروازه استقلال شده است. او نیم فصل اول و در هفته پنجم با پیراهن تیم ماشین سازی موفق به باز کردن دروازه تیم استقلال شد. به علاوه نریمان جهان تنها بازیکن در میان بازیکنان دو تیم محسوب می شود که سابقه هت تریک در مقابل حریف را دارد. این بازیکن در فصل 94-93 هفته بیست و نهم، موفق شد با پیراهن تیم تراکتورسازی در برابر استقلال هت تریک کند. 
_رامین رضاییان(2گل); این بازیکن یکبار در فصل 94-93 هفته اول، نخستن گل فصل خود با پیراهن راه آهن را وارد دروازه استقلال کرد. رضاییان همچنین در دربی82 یعنی بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته نیز موفق شد سومین گل پرسپولیس به استقلال را به ثمر برساند. 
_مهدی طارمی(2گل); او دوبار و در یک بازی موفق به گلزنی برابر استقلال شده است. طارمی دو گل اول پرسپولیس در دربی 82 ، در فصل گذشته را وارد دروازه استقلال کرد و در نهایت آن بازی با نتیجه حماسی خاطره انگیز 2-4 به سود پرسپولیس پایان یافت. طارمی در آن بازی یک پاس گل هم داد و یک پنالتی را هم البته گل نکرد. 
_سروش رفیعی(2گل); رفیعی دوبار موفق به گلزنی برابر استقلال شده است. یکبار فصل 94-93 هفته نهم، با پیراهن تیم فولاد موفق به گلزنی برابر استقلال شد و بار دیگر فصل 95-94 هفته بیست و نهم و با پیراهن تیم تراکتورسازی، دروازه استقلال را باز کرد. 
_محسن مسلمان(1گل); این بازیکن یکبار در فصل گذشته و در دربی برگشت موفق شد با پاس معروف مهدی طارمی، چهارمین گل به پرسپولیس به استقلال به ثمر برساند. 
_وحید امیری(1گل); او یکبار در فصل 94-93 هفته هشتم، با پیراهن تیم نفت تهران موفق به گلزنی برابر استقلال شد. 
_فرشاد احمدزاده(1گل); احمدزاده یکبار و در فصل 93-92 هفته آخر(سی ام)، با پیراهن تیم تراکتورسازی موفق شد دروازه استقلال را باز کند. 
_علی علیپور(1گل); این بازیکن یکبار در دربی برگشت فصل 94-93، موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند و آن بازی با نتیجه 0-1 به نفع پرسپولیس خاتمه یافت. 

_جابر انصاری(4گل); او دوبار در فصل 94-93 هفته بیست و نهم، با لباس گسترش فولاد موفق به گلزنی برابر پرسپولیس شد و دو بار هم در فصل 95-94 در دربی رفت و برگشت موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند. 
_امید ابراهیمی(1گل); این بازیکن یکبار، در فصل گذشته در دربی 82 موفق شد تا یکی از دو گل استقلال برابر پرسپولیس را به ثمر برساند. _خسرو حیدری(1گل); حیدری یکبار در فصل 90-89 هفته شانزدهم، با پیراهن تیم سپاهان موفق به گلزنی برابر پرسپولیس شد. 
_کاوه رضایی(1گل); او یکبار در فصل 95-94 هفته چهارم، با پیراهن ذبوب آهن موفق به گلزنی در برابر پرسپولیس شد. 
_ووریا غفوری(1گل); این بازیکن یکبار در فصل 91-90 هفته سوم، با پیراهن تیم شهرداری تبریز موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند. 
_علی قربانی(1گل); قربانی یکبار در فصل 93-92 هفته ششم، موفق به گلزنی برابر پرسپولیس، با پیراهن تیم نفت تهران شد. 
 _مجتبی حق دوست(1گل); حقدوست هم یکبار در فصل 95-94 هقته بیست و هشتم، با لباس نفت تهران موفق به گلزنی برابر پرسپولیس شد. 

بنابراین پرسپولیس اکنون 8 بازیکن در اختیاز دارد که سابقه گلزنی به استقلال با پیراهن های مختلف را دارند و استقلال نیز 7 بازیکن با همین شرایط در اختیار دارد.

بازیکنان

دربی 84

رضا رفعتی :
۲۴ بهمن ۹۵

برسبولیس 3          استقلال 1

یعقوب خزرائی :
۲۳ بهمن ۹۵
پرسپولیس ۴. _  استقلال ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی