نشانه‌های تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ

نشانه‌های تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ

علیرغم حواشی شکل گرفته حول عدم تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ، بعید است طرفین مانعی برای دستیابی به این هدف پیش رو داشته باشند.

 

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست سرخپوشان طی مدت حضور کوتاه مدت خود در این تیم با پرونده‌ها و مشکلات بزرگی همراه بوده است تا چالش بزرگی پیش‌روی خود داشته باشد؛ اولین مانع بزرگ پرداخت 700هزار یورویی و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی بود. او البته خیلی زود توانست توافق لازم با باشگاه ریزه اسپور را در این رابطه جلب کند و باشگاه را از بدهی بیش از 4 میلیاردی در این رابطه نجات دهد. او البته توافق برای بخشیدن محرومیت نقل و انتقالاتی را تا مراحل مناسبی پیش برده است و بارها از امیدواری بزرگ خود با توجه به مستنداتی که به دادگاه عالی ورزش در این ارتباط ارائه داده‌اند صحبت کرده است.

 

 

موضوع بعدی به تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ مربوط بود؛ سرمربی کروات سرخپوشان با توجه به عملکرد درخشان خود طی سه فصل اخیر که با دو قهرمانی لیگ برتر، یک نائب قهرمانی، یک قهرمانی سوپرکاپ و البته صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان همراه بود با اقبال عمومی هواداران مواجه شده است. نکته مثبت برای ادامه همکاری تمایل طرفین در این رابطه است. هم برانکو و باشگاه پرسپولیس بارها در این مدت در گفتگوهای خود با رسانه‌ها پالس‌های مثبتی در این ارتباط اعلام و فرستاده‌اند.

 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس بارها در پایان دیدارهای این تیم با این سوال خبرنگاران در خصوص تمدید قرارداد برانکو مواجه و به آن پاسخ داده و از توافق مالی و شفاهی در این رابطه حرف زده است.

 

 

برانکو ایوانکوویچ نیز در تاریخ 20 بهمن سال 96 با حضور در باشگاه پیش نویس توافق و قرارداد خود را مطالعه و بعد از آن با سایت رسمی باشگاه در این رابطه صحبت کرده بود: در این لحظه از اینکه می‌توانم همکاری خودم را همچنان با پرسپولیس ادامه بدهم و همچنان با بهترین هواداران دنیا باشم، بسیار خوشحال هستم. تصور تکرار روزهای بسیار خوب آینده، هیجان خاصی را در همه ما ایجاد می‌کند. ما این دوران خوب را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا به بهترین هواداران دنیا، شادی، نشاط و شور بیشتری را هدیه کنیم.

 

 

این نشانه‌هایی است که برانکو و البته حمیدرضا گرشاسبی علیرغم جو شکل گرفته طی روزهای اخیر در خصوص تمدید قرارداد و ادامه همکاری پیش از این نشان داده بودند. خصوصا اینکه طی این مدت اتفاق عجیب و تازه‌ای رخ نداده که آن را برهم بزند.

 

 

اکنون حمیدرضا گرشاسبی با مجوزی که دیگر اعضای هیات مدیره نصیب او کرده‌اند در حال تدارک شرایط برای امضای نهایی این قرارداد و نهایی کردن توافقنامه‌ی قبلی است. توافقنامه‌ای که گام بلندی برای ماندگاری برانکو در پرسپولیس است و مانع از آشفتگی هواداران پرسپولیس شود.

 

 

آن طور که مشخص است، پرسپولیسی ها نباید نگران باشند چرا که هم برانکو ایوانکوویچ و هم مدیران باشگاه پرسپولیس به تمدید قرارداد تمایل زیادی دارند و با رفع مشکلات نه چندان بزرگی که اکنون وجود دارد، قرارداد اصلی نیز بین‌شان منعقد خواهد شد.

 

 

گرشاسبی شب گذشته به همراه حاجی بیگی عضو هیئت مدیره پرسپولیس، تهران را به مقصد ابوظبی ترک کردند تا در این بازی حساس کنار تیم باشند. حال از ابوظبی خبر رسیده که به زودی و احتمالا پس از بازی با الجزیره صحبت‌های نهایی با برانکو انجام خواهد شد تا او دو سال دیگر در پرسپولیس بماند.


برانکو

تمدید قرارداد

صبا :
۱۷ ارديبهشت ۹۷
توکل به خدا هرچه خبر وخوشیه برای پرسپولیس پیش بیاد لعنت به خودی های دشمن ازجمله کاشانی.
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی