نصرتی: درباره نفت از من سوال‌هایی می‌شود که خجالت می‌کشم به آنها پاسخ دهم

نصرتی: درباره نفت از من سوال‌هایی می‌شود که خجالت می‌کشم به آنها پاسخ دهم

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: در این مدت حضورم در نفت چیزهایی دیدیم که در ۲۰ سال گذشته ندیده بودم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد نصرتی بعد از پایان دیدار پرسپولیس و نفت تهران در جام حذفی در خصوص مشکلات باشگاه نفت، گفت: در این مدت چیزهایی به چشم دیدم که در این 20 سال حضورم در فوتبال ندیده بودم و بابت این موضوع سوال‌هایی از من می‌شود که خجالت می‌کشم در مورد آنها حرف بزنم.

 وی در خصوص بازی گفت: تبریک می‌گویم به پرسپولیس عملکرد خیلی خوب در این بازی داشت. بازی پر برخورد بود و ما هم 2، 3 تا مصدوم داشتیم. در کل پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را کسب کرد و از آنها بهره‌ برد. 

 نصرتی درباره اینکه تاکتیک نفت بیشتر وقت‌کشی بود و بازیکنان سعی می‌کردند که بتوانند از حریف پنالتی بگیرند، خاطرنشان کرد: بازیکنان مسئولیت‌شان این است که بازی کنند و در مورد مسائل دیگر باید از مربی سوال شود.

 بازیکن تیم نفت در خصوص این که چقدر امید دارید مشکلات مدیریت در باشگاه حل شود، خاطر نشان کرد: امیدواریم و ان‌شاءالله این مشکلات ختم به خیر شود. انسان با امید زنده است. 

 وی در خصوص علت بازی نکردنش گفت: در مورد این موضوع از درخشان سوال کنید.

محمد نصرتی

پرسپولیس-نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی