نصف لیگ برتر در بحران مالی

نصف لیگ برتر در بحران مالی

در حالی که لیگ هفدهم به نیمه راه رسیده و تیم‎ها به دنبال جذب بازیکنان جدید و تقویت خود هستند، مشکلات مالی در نیمی از تیم‎های لیگ برتر در حال تبدیل شدن به بحران است.
ببه گزارش پیروزی دیلی، بازیکنان پرسپولیس تقریبا هر دو هفته یک بار نسبت به مشکلات مالی باشگاه اعتراض می‎کنند و مصاحبه‎هایی هم در این باره انجام می‎دهند. پارس جم جنوبی هم به تازگی درگیر بحران مالی شده است. مایکل اومانا که به تازگی به این تیم پیوسته به دلیل پرداخت نشدن مبلغ قراردادش به دنبال جدایی از این تیم است و چند بازیکن دیگر هم با پیشنهادهایی از تیم‎های دیگر مواجه شده‎اند که ممکن است آنها را وسوسه کند. تمرینات صنعت نفت آبادان هم امروز با اعتصاب دوباره بازیکنان تعطیل شد و احتمال استعفای مجدد فراز کمالوند وجود دارد. استقلال تهران با تلاش زیاد موفق شد مبلغ چک رضایتنامه داریوش شجاعیان را تامین کند و البته بازیکنان این تیم مدت‎هاست پولی دریافت نکرده‎اند! استقلال خوزستان در بحران کامل مالی به سر می‎برد، ویسی استعفا داده و نیمی از بازیکنان این تیم خواهان جدایی شده‎اند. نفت تهران با وجود داشتن مالک جدید هنوز در بحران است و بازیکنان این تیم گاهی در فضاهای سبز کنار خیایان تمرین می‌کنند! گفته می‎شود سپیدرود رشت هم به مالک جدید واگذار خواهد شد ولی هنوز مشکلات مالی باشگاه پابرجاست. سیاه‎جامگان هم تقریبا همین شرایط را دارد و گوران یرکوویچ مدعی است به دلیل عدم تعهد باشگاه به مسائل مالی، این تیم را ترک کرده است.

 با این حساب دستکم 8 باشگاه از 16 باشگاه لیگ برتری درگیر مشکلات مالی هستند و درست در زمانی که باید به دنبال تقویت خود و جذب بازیکنان موردنظرشان باشند، دچار بی‎پولی شده‌اند!

بحران

لیگ برتر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی