نصیرزاده: می‌توانیم در هرجایی جلوی بازی کردن سعید آقایی را بگیریم

نصیرزاده: می‌توانیم در هرجایی جلوی بازی کردن سعید آقایی را بگیریم

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد می‌گوید به دلیل تعهدات و توافقات قبلی این باشگاه با سعید آقایی، امکان جلوگیری از بازی کردن این بازیکن در هر تیمی وجود دارد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، هوشنگ نصیرزاده درباره بحث جدایی مگنو باتیستا از تیم گسترش فولاد تبریز گفت: اینکه جدایی این بازیکن قطعی باشد، صحت ندارد. او با تیم ما قرارداد دارد ولی ابراز تمایل کرده که اگر تیم دیگری خواهان او باشد، به آن تیم بپیوندد. ما هم با این درخواست موافق کردیم و به همه باشگاه‌ها اعلام می‌کنیم که اگر تیمی این بازیکن را می‌خواهد، به باشگاه گسترش فولاد نامه بزند تا شرایط جذب این بازیکن را به آن باشگاه اطلاع دهیم.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا این شرایط مشمول بازیکنی مثل داریوش شجاعیان هم می‌شود، بیان کرد: شجاعیان تا سال ۹۸ با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارد. اگر تیمی او را بخواهد، طبیعتا باید به ما نامه بزند. اینکه می‌گویند رقم رضایت نامه این بازیکن فلان عدد است، صحت ندارد چون ما یک کمیته نقل و انتقالات را طراحی کرده‌ایم که به ارزیابی قیمت بازیکنان می‌پردازد و به همین دلیل چیزی مشخص نیست. 

 مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت سعید آقایی و اینکه گفته می‌شود این بازیکن شاید دوباره به این تیم بازگردد، گفت: سعید آقایی در حال حاضر بازیکن تیم دیگری است. با این حال بوناچیچ ابراز تمایل کرده که او را جذب کنیم. آقایی با باشگاه گسترش فولاد یک سری توافقات کرده بود و تعهداتی ایجاد کرده است. اگر این تعهدات و توافقات عملی نشود، می‌توانیم جلوی بازی کردن این بازیکن را در هر باشگاهی که باشد بگیریم. 

 نصیرزاده در پایان و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت نقل و انتقالاتی گسترش فولاد تبریز، اظهار کرد: تا زمانی که چیزی رسمی نشود، نام بازیکنانی که جذب می‌کنیم را اعلام نخواهیم کرد. در حال حاضر هم تنها بازیکنی که احتمال جدایی‌اش از جمع ما وجود دارد، مگنو باتیستا است.

اقایی

نصیرزاده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی