نصیرزاده: در مورد آقایی با هیچ باشگاهی مذاکره نمی‌کنیم/ درخواستی برای شجاعیان نداریم

نصیرزاده: در مورد آقایی با هیچ باشگاهی مذاکره نمی‌کنیم/ درخواستی برای شجاعیان نداریم

مدیرعامل گسترش فولاد مذاکره با باشگاه‌های خواهان سعید آقایی را تکذیب کرد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، هوشنگ نصیرزاده‌، مدیرعامل گسترش فولاد در خصوص آخرین وضعیت سعید آقایی اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً گفته شد آقایی باید چکی که در اختیار باشگاه قرار داده است را پاس کند و پس از آن می‌تواند به هر تیمی برود. 

 وی افزود: آقایی دوران آموزش فوتبال خود را در گسترش فولاد و با هزینه این باشگاه و امکانات این باشگاه پشت سر گذاشته است و زمانی که وقت بهر‌ه‌برداری این آموزش برای باشگاه رسید به تیم دیگری رفت. برای همین چک 1.5 میلیاردی را برای ضمانت بازگشت یا منفعت باشگاه از قرارداد تیم جدید او گرفته شده است. 

 مدیرعامل گسترش فولاد در مورد مذاکره با سپاهان و تراکتورسازی در مورد این بازیکن گفت: ما با هیچ باشگاهی در مورد آقایی مذاکره نمی‌کنیم و تنها با خود بازیکن مذاکره خواهیم کرد. از آقایی خواستیم به باشگاه بیاید و مذاکره کنیم ولی تا این لحظه حاضر به انجام این کار نشده است. 

 نصیرزاده در مورد وضعیت شجاعیان هم عنوان کرد: همچنان پیشنهادی برای جذب شجاعیان به دست باشگاه نرسیده است و اخباری که منتشر می‌شود صحت ندارد.

اقایی

شجاعیان

نصیرزاده

گسترش فولاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی