نصیرزاده: سازمان لیگ باید اعلام کند زمان ثبت قرارداد تراکتوری ها قبل از محرومیت بوده یا بعد

نصیرزاده: سازمان لیگ باید اعلام کند زمان ثبت قرارداد تراکتوری ها قبل از محرومیت بوده یا بعد

کارشناس حقوقی فوتبال گفت:امروز در سازمان لیگ جلسه ای برگزار می شود که مشخص شود تاریخ عقد قرارداد این بازیکنان قبل از ارسال نامه فیفا بوده یا بعد از آن.

به گزارش پیروزی دیلی؛ هوشنگ نصیرزاده درباره اینکه تراکتورسازی فردا می تواند از 3 بازیکن جدید خود یعنی هاشم بیگ زاده، امید عالیشاه و نورالهی استفاده کند، اظهار داشت: نکته اینجاست که نامه فیفا اگر قبل از تاریخ نقل و انتقالات ایران آمده باشد، خود به خود تراکتورسازی نمی تواند از این بازیکنان استفاده کند اما اگر بعد از آن باشد، مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: به نظر می رسد امروز در سازمان لیگ جلسه ای برگزار می شود که مشخص شود تاریخ عقد قرارداد این بازیکنان قبل از ارسال نامه فیفا بوده یا بعد از آن. این موضوع را روشن می کند و تقدم و تاخر تاریخ ها خیلی مهم است.

کارشناس حقوقی فوتبال تصریح کرد:این 3 بازیکن خود به خود با تراکتورسازی دارای قرارداد هستند. جای دیگری اینها را از حضور در تراکتورسازی منع کرده است اما اگر نتوانند برای این باشگاه بازی کنند، قراردادشان به قوت خود باقی است و باشگاه باید مطالبات آنها را کامل پرداخت کند. در ضمن آنها اصلا نمی توانند به باشگاه دیگری بروند چون می شود در یک تیم بازی کردند و نمی توانند در یک فصل در 3 تیم حضور داشته باشند. در ضمن فرصت نقل و انتقالات هم به پایان رسیده است.

سازمان لیگ

نصیرزاده

پرسپولیس-تراکتور

علیرضا هادیان :
۱۶ بهمن ۹۵
پرسپولیس ذینفع ماجرا است لذا حضور نماینده حقوقی باشگاه در جلسه الزامی است. البته اگر آقایان ریگ در کفش ندارند! 
محمد :
۱۶ بهمن ۹۵
سلام وقتی نوشته Starting From یعنی محرومیت از همون 4 ژانویه شروع شده حالا چه ساعت 1 بامداد 4 ژانویه باشه چه ساعت 8 صبح فرقی نداره شروع محرومیت از نقل و انقالات از همون روز بوده و نباید امید و احمد رو ثبت میکردن! تخلف بزرگ فدراسیون و باشگاه کاملا واضحه
حسین یادگاری :
۱۶ بهمن ۹۵
به نظر من تراکتورسازی از محرومیتش مطلع بوده که به نورالهی و عالیشاه گفته اگه نیم فصل سرباز نشین سال دیگه شما رو نمیگیریم چون اصلا محروم بوده و نمیتونسته تو نقل و انتقالات سال بعد شرکت کنه!
حسین یادگاری :
۱۶ بهمن ۹۵
قشنگ معلومه ماست مالی میکنین میره .

در ضمن هاشم هم بعد اون تاریخ بوده !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی