نظرسنجی نشریه اسپانیایی؛ مسی در لیگ قهرمانان به رونالدو می‌رسد

نظرسنجی نشریه اسپانیایی؛ مسی در لیگ قهرمانان به رونالدو می‌رسد

مسی تعداد گل هایش را در بازی مقابل چلسی سه رقمی کرد.

به گزارش پیروزی دیلی، لیونل مسی با زدن ۲ گل در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی، به ۱۰۰ گل زده در این رقابت ها رسید تا پس از کریس رونالدو، دومین بازیکنی باشد که تعداد گل هایش را سه رقمی می‌کند. رونالدو اکنون با ۱۱۷ گل، آقای گل ادوار لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود.

مسی در تنها ۱۲۳ بازی به این رکورد رسیده و حالا منتظر آن است که در بازی های یک چهارم نهایی مقابل رم بر تعداد گل هایش بیفزاید.

نشریه مارکا در یک نظرسنجی از خوانندگانش پرسیده بود که آیا پسی توانایی رسیدن به رونالدو را دارد یا خیر. از مجموع ۶۳ هزار رای، ۷۰ درصداز خوانندگان مارکای اسپانیایی بر این عقیده اند که مسی یک روز از رونالدو سبقت خواهد گرفت. همچنین ۵۵ درصد از خوانندگان مارکای انگلیسی نیز چنین نظری داشتند.

با وجود این که مسی ۱۷ گل با رونالدو فاصله دارد، خوانندگان معتقدند با توجه به سن کمتر مسی و این حقیقت که او در حال سپری کردن بهترین دوران فوتبالی خود است، ستاره آرژانتینی روزی از رونالدو سبقت خواهد گرفت.

لیگ قهرمانان

مسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی