نعمتی: بازهم از این شوت ها می زنم/این گل را هیچ وقت فراموش نمی کنم

نعمتی: بازهم از این شوت ها می زنم/این گل را هیچ وقت فراموش نمی کنم

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس توانست به عنوان بازیکن تعویضی فرشته نجات قرمزها در دقایق اخر باشد

به گزارش پیروزی‌دیلی، ایلنا سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس توانست به عنوان بازیکن تعویضی فرشته نجات قرمزها در دقایق اخر باشد.


* ابتدا درباره بازی صحبت کن و اینکه چه شد کار اینقدر گره خورد؟

واقعا بازی دشواری بود. گسترش فولاد در چند هفته اخیر نتایج بسیار خوبی را گرفته بود و اصلا آن تیم دور رفت نبود. ما در تبریز این تیم را شکست داده بودیم اما اینجا کار دشوار بود. گسترش دیگر آن تیم ته جدولی نبود و این را در زمین نشان داد. آنها رو به بازی تدافعی آورده بودند و منافذ را بسته بودند. روی تک موقعیت خود به گل رسیدند و فقط می توانیم خدا را شکر کنیم که بازنده از زمین خارج نشدیم تا شرمنده هواداران شویم.

*گل فوق العاده ای زدی. اولین گلت با لباس پرسپولیس...

بله درست است. این اولین گلم بود و ان شالله آخرین آن نیست. بازهم می خواهم با این شوت ها و گل ها دل هوادران پرسپولیس را شاد کنم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتم اما خدا را شکر که این بار توپم به گل تبدیل شد. بازی گره خورده بود و آخرین فرصت بازی نصیبم شد. تمام قدرت و دقتم را پشت توپ گذاشتم تا دروازه باز شود و خوشبختانه همینطور هم شد.

*گسترش هم رو به بازی اتوبوسی آورده بود و شبیه نفت بازی می کرد. این مساله را چطور می بینی؟

نفت تهران دو هفته قبل با این شیوه کار را برای ما سخت کرده بود و گسترش هم همین کار را انجام داد. بازی با این گونه تیمها دشوار است اما دیدید که 90 دقیقه بازی در اختیار ما بود. بازهم می گویم گسترش واقعا تیم قابل احترامی بود. آنها اصلا جایشان اینجای جدول نیست و می توانند بالاتر هم بیایند.

*تو تعویض طلایی برانکو هم شدی و توانستی پرسپولیس را از یک باخت نجات دهی.

اینها فقط لطف خداست. چند هفته ای بود که کمتر به بازی گرفته می شدم. کقابل مشکی پوشان هم در دقایقی که به میدان رفتم موثر بودم و روی گل تیم نقش مهمی را ایفا کردم اما این گل فرق داشت و هیچ وقت از یادم نمی رود. برانکو به من اعتماد کرد و خوشحالم که جواب اعتمادش را دادم. از همینجا می خواهم به هم تیمی های خودم هم خسته بناشید بگویم. آنها هم تلاش زیادی را انجام دادند تا توپ به من برسد و آن را به گل تبدیل کنم.

*درباره داور بازی هم صحبت کن. اعتراضاتی به او صورت گرفت.

دوست ندارم درباره مسائل داوری زیاد صحبت کنم. ایشان هم زحمت خودشان را کشیدند و فکر می کنم به جز یکی دو صحنه مشکوک که اتفاق افتاد و می توانست سوت های بهتری بزند و تصمیمات بهتری بگیرد؛ در الباقی دقایق بازی روی مسابقه تسلط داشت و در مجموع قضاوت موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت.

*هفته بعد با پیکان بازی دارید. این مسابقه نکات فراوانی دارد. در بازی رفت به پیکان باختید و اولین شکستتان رخ داد. پیکان درچند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته و مدتهاست که بازی هایش را نبرده است. خودت هم که باید رو در روی تیم اسبقت به میدان بروی.

هیچ شکی وجود ندارد که بازی سختی داریم. یک جدال دشوار که همه چیز در آن وجود دارد. قطعا با اینکه این مسابقه هم سه امتیاز دارد اما برای من یک مسابقه خاص است. پیکان همیشه در قلب من جای دارد و دوستانم در این تیم توپ می زنند. با تمام احترامی که برایشان قائلم سعی می کنم در صورت صلاحدید کادر فنی بهترین نمایشم را برای پرسپولیس داشته باشم تا بتوانیم جبران شکست دور رفت را داشته باشیم. نباید فراموش کنیم که پیکان تیم بسیار خطرناکی است. آنها فوتبال را به معنای واقعی بازی می کنند و این خاصیت تیمهای آقای جلالی است.

سیامک نعمتی

صبا :
۳۰ دی ۹۶
شوت های بهتر و دقیقتر بزن استاد وقتی اومدی گفتیم پشت هجده شوت زن قابل داریم ولی شانس انگار نداریم ما.تمرین بیشتر و تمرکز بهتر خودت رو اثبات کن.
تیم جلالی با جادوگری وطلسم بازی هاشو می بره خدا کمک مون کنه.لعنت به ضد فوتبال.
امیدوارم اینکه تو تمرین هفته قبل امثال مجید صالح و دیگران اومدن تماشای تمرین مشکلی برای تیم درست نکنه اخه چه وقت روشن فکری بود والا...
 سیامک یا لله ما باز گل می خوایم والا.
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی